Ombre Dudaklar

19 Ocak

Herkese merhaba :) 

Bugün son zamanlarda çok moda olan Ombre ' den bahsetmek istiyorum. Saç için var tırnak için ve dudak sırasıyla yazılarını size yazmak istedim. Veee dudaklarla başlıyorum :)

Yurt dışında aşırı yayılmış ve herkesin makyajında kullandığı bir trend haline gelmiş. Çeşitli renklerde yapılmış örnekleri var. Sizinle hepsini paylaşacağım. Fakat ben daha çok günlük yaşamda kullanabileceğimiz tarzdan bir uygulama yapmak istedim. Hadi başlayalım :)


Neler mi lazım : 
Rengi istediğiniz gibi olabilecek bir ruj - Ben koyu renk bir ruj seçtim 
Beyaz kalem ( benim kenarda kalan bir göz kalemim vardı onu kullandım)

Şimdi aşamalarına geçelim :
Önce istediğiniz ruju güzelce sürüyorsunuz.




Orta kısımlarını beyaz kalemle boyuyoruz. Bu istediğiniz gibi olabilir ister çok az ister çok. Bu sizin zevkinize kalmış. Dediğim gibi çok örneği var beyaz kalem yerine siyah, kırmızı kalem kullananları bile var. Ben çok abartı durmayacak şekilde yapmaya çalışacağım ki günlük hayatta da kullanımı olsun.



Daha sonra elimizle beyaz kalemi dudağımıza iyice yediriyoruz.



Ve en son aşama bir parlatıcı ile de parlattık mı ombre dudaklara sahip oluyorsunuz :) 




İnşallah fotoğrafta anlaşılıyordur.Rengi çok belli olmasa da Dudağımın ortası daha açık duruyor.Fotoğraflarla anlatmak biraz zor oluyor tabi :) Günlük hayatta kolaylıkla kullanabilirsiniz. Umarım beğenmişsinizdir :) 

Buda ilham kaynağım idi :)




Gelelim diğer örneklere ..







Sizin ombre dudaklar hakkında düşünceleriniz neler bakalım ?



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...