Bitenler & Çöpe Gidenler #11

17 Aralık

Merhaba,
Son zamanların bitenlere neler?
Tekrar alır mıyım?
Cevapları yazının devamında, keyifli okumalar..




Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici

3. kez bitirdiğim bir ürün oldu. Ama bu son şişesinde sanki içeriği bana daha fazla yağlı geldi:/
Ama temizlemesinden çok memnun kaldığım bir ürün. Tekrar tekrar alırım.

Ayrıntılı yazısı: NEUTROGENA GÖZ MAKYAJ TEMIZLEYICISI


Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu | Karma ve Yağlı Ciltler İçin

Makyajımın kabasını silerken bu tarz temizleme suları kullanıyorum. Ardından köpürterek yıkamadan rahat etmiyorum. Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu. Cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. 



Benri Kuru Şampuan 

Benim için çöpe giden bir ürün oldu. Batiste kuru şampuandan sonra çok büyük bir hayal kırıklığı yaşattı. Şaçlarımı daha yağlı gösterdi, kazık gibi yaptı. Benim gibi sorun yaşayan oldu mu bilmiyorum ama kuru şampuandan beklediğim hiç bir sonucu veremedi ve sonunda çöpe gitti!

Ayrıntılı yazısı: BENRI KURU ŞAMPUAN


Aussie 3 Minute Miracle Light Köpük

Duşta kullanılan saç köpüğüydü. Saçlarınızı hem yumuşacık yapıyor hemde mis gibi kokutuyordu. Severek bitirdim, elimde ki ürünler bitince tekrar alabilirim.



Farmasi BB Göz Altı Kapatıcısı

Göz altlarında sorunları olan birisi değilim. Beklentim, renk eşitsizliğini gidersin ve aydınlık bir görünüm versin.
Beklentilerimin hepsini bu ürün karşılık verdi. Çok severek kullandım. Benim gibi düşünüyorsanız bu göz altı kapatıcısını denemenizi tavsiye ederim.



Pot O'miracle Lip Revitalizer 

Soğuklar geldiğine göre dudak nemlendiricileri çantamda, masamda, odamda yerlerini aldı:)
En sevdiklerimden biri olan Pot O'miracle Lip Revitalizer severek bitti, hemen yedeği açıldı!



Eklips Makyaj Süngeri

BB kremleri en çok makyaj süngerleri ile uygulamayı seviyorum.
Uzun süredir de eklips markasınınkini kullanıyordum. Ama bir gün resimde ki manzara ile karşılaşınca hemen çöpe atıp başka makyaj süngerine geçtim. 

Ayrıntılı yazısı: EKLIPS ~ MAKYAJ SÜNGERI



BIONSEN Duş Jeli

Gratis'ten bir indirim sırasında rastgele aldığım, ama ev halkı olarak çok sevdiğimiz bir ürün oldu.
Kokusu, temizlemesi ve boyutunun büyük olup çabucak bitmemesi çok güzeldi.
Hemde fiyatı oldukça uygundu, denemenizi tavsiye ederim.

Tresan Yağlı Saçlar İçin Şampuan

Yağlı saçlarıma çare olur diye bir umutla aldığım ama gene beklentimi karşılayamayan bir ürün daha! Kokusu, temizlemesi çok güzeldi ama benim saçlarım 2. gün yeniden yağlandı ve şampuandan sonra saçlarımı taramam çok çok zordu.



Pantene Onarıcı ve Koruyucu Saç Bakım Kremi

Bitenler yazısı dizisini takip ediyorsanız Pantene ürünlerinin bizim evde genel olarak sevildiğini biliyorsunuzdur. Duşta şampuandan sonra uygulanan saç kremi de bitenler arasında yerine aldı. Yumuşatması, bakım yapması ve hafif bir kokusu olması bizim evde sevilen yönleri oldu!



Pantene Güç ve Parlaklık Şampuan

Yukarı dediğim gibi Pantene ürünleri bizim evde ne kadar sevilse de bu şampuanın saçlarımızda vaad ettiği gibi güç yada parlaklık kattığını göremedik. 


Seranem Nemlendiricili Saç Bakım Şampuanı

Bir etkinlik sayesinden ufak boyunu deneme şansım oldu. Saçlarımda bıraktığı hissi genel olarak sevdim.

Missha Tek Kullanımlık Maskesi

Tek kullanımlık maskeleri nedense bir ben sevemedim. Ben daha çok defalarca kullanabileceğim, etkisini görebileceğim ürünleri sevebiliyorum. Nedense tek kullanımlık maskeler tek seferde hiçbir etki etmiyor gibi geliyor.

Prozinc Summet Time Şampuanı

Kokusu, temizlemesi ile genel olarak sevdiğim bir üründü. Ama benim saçlarımda saç kremi kullanmadan saçlarımı taramam imkansız oldu. Orda da aynı seride ki saç spreyi yardımcı oldu.


~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...