Bionike Defence Body AntiCellulite Lotion | Selülit Azaltıcı ve İnceltici Losyon

12 Nisan

Herkese merhaba!
Yoğunluktan uzun zamandır yazı giremiyordum bloga ama bugün süper bir ürün ile telafi edeceğim söz veriyorum:) İnstagramdan (@ozlemindunyasindan) takip edenler bilir diyete girdim ve -7 kilo gitti bile. Tabi ki daha gitmesi gereken bir 7 kilo daha var ve bununla birlikte sıkılaşmaya ihtiyacım var. Durum böyle olunca diyet ve sporun yanında sıkılaşmamda ve selülit görünümün azalmasında yardımcı olmasına adına ürün arayışına girdim ve bu konuda sadece dermokozmetik ürünlerine yöneldim. Yaklaşık 2 ay önce Bionike markası ile ve Defence Body AntiCellulite Lotion ürünü ile tanıştım.



Markayı ilk duyanlar için önce kısaca anlatmak istiyorum.
Bionike, bir ilaç firması olarak 1930’larda Milano’da kurulan lider İtalyan kozmetik firması ICIM International’ın bir markasıdır.
Bionike markası hassas, alerjik ve reaktif ciltlerin tedavisi ve bakımı için dermokozmetik ürünler geliştirmektedir. Ürünler koruyucu, paraben, gluten içermiyor ve nikel testinden geçiyor. Çünkü nikel içerikli ürünler ciltte alerjik reaksiyonlara sebep olabiliyor! 

Hafif ve cildinize hemen nüfuz eden bir dokuya sahip olup kolayca emilen krem-jel kıvamındadır. 
Masaj yaparak uygulamanın ardından yoğun bir tazelik ve hafiflik hissi veriyor. Uygulama sonrasında karıncalanma ve sıcaklık hissetmeye başlıyorsunuz ve bu birkaç saat sürüyor. Ve bu hissin ürünün etki ettiğinin göstergesi olduğunu bilince mutluluk veriyor açıkçası! 
Kokusu içeriğinde ki doğal bileşenlerden meydana geliyor ki bence mükemmel. İçerisinde ki mentol kokusu benim çok hoşuma gitti ve her akşam sürdüğüm için sabah uyandığımda yatağım da bu koku ile uyanıyorum.

Nasıl uyguluyorum kısmına gelirsek HER GECE;
Bacaklarıma kalça bölümüne yoğun olacak şekilde masaj yaparak uyguluyorum. Bacaklarda bileklerden kalçalara doğru hareketler ile bacak kısmına uygulamayı bitiriyorum. 
Kollarıma dirseğimden yukarı kısma yoğun masaj uygulayarak uygulama yapıyorum ve el bileğinden koltuk altına doğru uygulama yaparak bitiriyorum.
 Karın içinde göğüs kemiğinden kasıklara doğru uygulama yapıyorum. Göbek kısmına biraz daha yoğun masaj uygulaması yapıyorum.


Gelelim benim izlenimlerime:
En iyi sonucu almak için kesinlikle sağlıklı bir beslenme ve düzenli fiziksel egzersiz eşliğinde her gün uygulanmalı ve periyodik olarak tekrarlanması gerekmektedir. Yoksa ürün tek başına uygulamanız hiçbir işe yaramayacaktır bu en önemli noktası olduğunu düşünüyorum. 
Yaklaşık 2 aylık düzenli kullanım sonucunda ben:
Cildimde eskisine göre daha da pürüzsüz olduğunu,
Selülit görünümün bitmediğini ama görünümün daha da azaldığını
Ve en önemlisi üst bacak kısmında incelme gözlemledim!

Ama dediğim gibi böyle bir ürün kullanmaya sizinde ihtiyacınız varsa mutlaka yanında sağlıklı beslenme ve egzersizin etkisi çok büyük!

* İçindekiler: Curcuma zedoaria (Cedvar), Eugenia caryophillus (Karanfil), Zingiber officinalis (Zencefil kökü), Genistein, Kafein, Karnitin, Spirulina platensis, Mentol, Capsicum frutescens (acı biber çeşidi), Lonicera japonica (Japon Hanımelisi). Yardımcı maddeler: jelleştirici polimerler, silikonlar, gliserin, izohekzadekan, denatüre alkol, 100 ml için deiyonize ve filtreli su. %0.00001’den az eser miktarda nikel. %100 koruyucu ve parfüm içermeyen formül.


Bionike ürünlerini yetkili eczanelerde ve online satış yapan dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.
İndirimsiz fiyatı (200 ml) 147,50 TL'dir. 

Sevgilerimle..
 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...