~ Makyaj Postu { Bol Fotoğraflı }

16 Nisan

Herkese merhaba :)

Bugün farklı bir yazı ile karşınızdayım. Makyajımı nasıl yaptığımı sizinle göstermek istedim. Makyajımı yaparken bol bol vaktim vardı bende sizinle adım adım paylaşmak istedim.Kullandığım ürünleri de yazının sonunda resimleri ile gösterdim.  Umarım beğenirsiniz :)

Öncelikle gözlerden başlıyorum.
Gözlerimi yapışkan yapıştırmamım sebebi hem daha rahat eyeliner kuyruğu çekebilmek hemde farımın da bitişinin güzel olmasını istediğim için. Bugün gözlerimin ışıl ışıl olmasını istedim. Önce Pastel 'in far paletlerinden toz pembemsi açık rengini uyguladım. 

     

Işıl ışıl olmasını istiyorum dedim ya toz pembeden sonra Esssence Pigment Farlarından uyguladım. Göz pınarlarıma daha yoğun şekilde uyguladım ki daha aydınlık görüntüsü olmasını istedim. 

GÜNEŞ IŞIĞINDA GÖRÜNÜM
                            
NORMAL GÖRÜNÜM
                                                     
Şimdide sıra eyeliner uygulamasına geldi. Yaz aylarında siyahtan çok gri tonlarında eyeliner daha çok seviyorum. Daha doğal durduğunu düşünüyorum. Kullandığım eyeliner da Emily göz kalemlerinden. 

    
                                                                                                                  
         

Yanaklarım da stick allıklardan uyguladım. Hemde nasıl uygulandığını göstermeye çalıştım. Gördüğünüz gibi 3 nokta şeklinde sürüp Eklips süngeri yardımı ile yüzümde dağıtıyorum. Sonucu da sol tarafta ki resimde umarım belli oluyordur.





Stick allıkların en sevdiğim yanı dudaklara da uygulanabilmesi :) 



Kullandığım ürünler :

ALLIK VE DUDAK
KİRPİKLER
EYELİNER

PASTEL FAR PALETİ
ESSENCE PİGMENT FAR 

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Böyle yazılar daha çok yazmak isterim tabi hoşunuza gittiyse :) Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.
      

  İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...