Yeni Yıla Süpriz Bir Çekilişle Merhaba :) { Bitti - Kazanan Yazı Sonunda ! )

27 Ocak

Merhabalar 

Yeni yılın ilk yazısı sizin için hazırladığım hediyelerin yazısı olsun istedim.
Hem nasıl başlarsak öyle devam etmez mi? Umarım bu yıl size bol bol hediyeler verebilirim :)
Öncelikle 2014 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kaldı. Umarım 2015 size daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirir. 




Şimdi gelelim sizin için hazırladığım küçük sürprize ;



Yakın zamanda www.flormar.com.tr 'den yaptığım alışverişi sizlere paylaşmıştım.
O alışverişte 75 TL ve üzeri alışveriş yaptım.
Ve bu şirin fırça setini hediye olarak aldım. 
Bana daha önce Flormar tarafından hediye almıştım bunu da size hediye etmek istedim.
Ben severek kullanıyorum. İçerisinde 9 farklı fırça bulunuyor.
Sizin ki önde bulunan açılmamış paket. Göstermek için ben kendi setimi fotoğrafladım.



Sadece tek ürün olsun istemedim. Yanına ufak ufak şeyler ekledim alışverişim sırasında. 
Onlarda şöyle ;


Far paleti 
8 farklı renk seçeneği bulunuyor. Açıktan koyuya değişik renkler bulunuyor. Hem gündüz hemde gece makyajınızı kolaylıkla bu palet sayesinde yapabilirsiniz. 


Nar kırmızı bir lipgloss..


Waterprof Eyeliner 
Kaşlarınızı doldurmanıza yarayacak Eyebrow Liner


Ve birazda denemeniz için numune ürünler koydum.

Umarım seçtiklerimi beğenmişsinizdir.

Katılmak için yapmanız gerekenler ise ;

1- Blogda sağ tarafta bulunan İZLEYİCİLER ~ BLOGU TAKİP EDİN bölümünden blogumun izleyicisi olmanız. 

*! Blog izleyicisi nasıl olunur ? İZLEYİCİLER ~ BLOGU TAKİP EDİN bölümünün altında bulunan Bu Siteye Katılın butonuna tıklayarak olabilirsiniz. Bu bölüme tıkladıktan sonra 3 seçenek çıkacak önünüze google (gmail), twitter ve yahoo hangisinde hesabınız bulunuyorsa ona tıklayarak giriş yaptıktan sonra blogumu takibe alabilirsiniz. !*

2- Yazının altına herhangi bir yorum bırakmanız.

Katıldım, umarım bana çıkar gibi.

*** Ek katılım hakkı isterseniz aşağıda ki görseli İnstagram hesaplarınızdan @ozlemindunyasindan ve #yeniyilyenicekilis şeklinde paylaşmanız.

! Eğer instagram da paylaşacaksanız bu yazının sonuna İnstagram kullanıcı adınızı yorum olarak bırakmayı unutmayın. !




Çekiliş 02.01.2015 - 26.01.2015 ' de son bulacaktır.
Daha sonra tüm katılımları inceleyip bir kaç gün içerisinde açıklamış olurum.
*Kargo ücretini de bana aittir.

Katılan herkese şimdiden bol sanşlar :)

~~~~~~~~

Katılan herkese öncelikle teşekkür ederim.
Katılım baya oldu bende bunları inceleyerek ' Random ' aracılığı ile kazananı belirledim.
Kazanan 289 numaralı takipçim oldu.



Ebru Sim ' i tebrik ederim. Şans senden yana oldu :)
İletişim bilgilerini ozlemmcakmakk@gmail.com ' a bekliyorum. 

Bir başka çekilişte görüşmek üzere ..

  • Share:

You Might Also Like

181 yorum

  1. Mehaba,
    GFC de ozlemm adıyla takipçinizim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm bende GFC de beauty beybi adıyla takipçninm
    arapkizibenna@gmail.com
    :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ürünler harika umarım şanslı kişi ben olurum:)
    Gfc:birmuhendisinyasamrehberi :) sibelnalbantoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhabaa bende katıldım umarım bana çıkar ürünlerin hepsi harika :) aslicik.bucuruk@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel ürünler inşallah Şanslı sahibi ben olurum :) cresceeent@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Katıldım.
    okluselin22@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar gfc:Mery_jb instangram:mervissg o minnoş fırçalar ve yanı dakiler dilerim ki benim olur :) email:gems.merve@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhabalarrr..
    urunler sahane gözüküyor, umarim yakindan gormek de nasip olur :))) cok isterimmmm..
    istagramdan da hemen paylasicam: nezahatgokkaya
    mail: nezahatgokkaya@gmail.com
    kolaylıklar dilerimmm=)

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    bushraydogan adıyla instagram takipçinizim.
    mail:busra_aydgn_kurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Katildim cok isterimm 😍😍 sevimyenerr olarak instagramda takipteyimm :))

    YanıtlaSil
  12. çok güzel ürünler :) katıldım tabii ki :)) instagram: jelibuu

    YanıtlaSil
  13. Merhaba :)

    GFC : Yaseminniey Krsygt

    Fırçaları çok merak ediyorum :)

    Nurgül Karış.
    ysmnmrt2010@hotmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Katildim ve cok begendim instagram esraekinci

    YanıtlaSil
  15. O fırça seti benim olmalı.Bende katılıyorum gfc :rezzan ekelik
    İnstagram:rezzansercan
    Bol şans :)

    YanıtlaSil
  16. İnstagram uzerinden katilacagim umarim sans artik bana da guler :) kullanici adi:nnazlinsta

    YanıtlaSil
  17. Merhaba gfc melek can
    İnstagram cnmelek99
    İnsallah benim olurlar :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba
    GFC DENİZ TANİLİR
    tanilirdeniz@gmail.com
    İnstagram kokonatam

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,ben de katiliyorum :)
    Gfc:olgu cesur
    Instagram kullanici adim da :olgces

    YanıtlaSil
  20. Katıldım gfc tugce davutluoglu instagram tugcenindiyari

    YanıtlaSil
  21. Ürünler harika ben kazanırım inşallah
    Busetugce2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Blogu takip ediyorum ponyo kullanici adiyla, instagramda paylastim:ponyocuk
    Cok naziksiniz, tesekkurler...

    YanıtlaSil
  23. Merhaba:) bende katıldım. Instagram:semasnsy
    Herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba blogu takip ediyorum seren savrun adıyla
    İnstagram : akrepkizi1 adıyla katıldım

    YanıtlaSil
  25. Selamlar rabyrmc adiyla instagramda takipcinim

    YanıtlaSil
  26. Benimde bir fırça setine ihtiyacım vardı. :),
    Bu güzel hediyelerin sahibi olmak isterim. Keyifle takip ediyorum. Katılıyorumm ve instagram hesabım da : shaticeyaman ordanda paylasım yaptım.☺ Yeni yılda umarım hep mutlu olursuzunz. Sevgiler💕😊💄👠👗👜

    YanıtlaSil
  27. Katıldım ve instagram hesabımdan paylaşıcam (mavipatilikedi) yalnız hesabım gizli.
    Palete ve fırçalara bayıldım gözüm kaldı :3

    YanıtlaSil
  28. merhaba :)
    gfc den yasemin erginbilgiç adıyla takipçinim.
    yasemin.erginbilgic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. kazanmayı çok isterim hediyere bayıldım
    gfc:gülçin karaağaç
    instagram:@gul1239
    gul_cin_260@hotmail.com
    http://instagram.com/p/xXL459AEd1/?modal=true

    YanıtlaSil
  30. merhaba bloğu takibe aldım ve katıldım
    fırça setini merak ediyorum :)
    karadantel@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Slm gfc yeliz özmuhacır bayır
    İnstagramda yeliz_le adıyla paylastım takıpteyım
    Mail yelizz2005@mynet.com
    Umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  32. Gfc emine koç emineuzunkpr@gmail.com
    instagramda @emineuzunkpr olarak takipteyim ve paylastim
    benim olsun cok güzel

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar öncelikle yarışmaniz için teşekkür ederim çok güzel hediyesi. . Bende katilmak istiyorum
    Instagram yvuzynp
    gfc zeynep Kaynar
    zeynepkaynar-91@outlook.com
    hayırlısı
    teşekkür ederim sevgiler♥♥

    YanıtlaSil
  34. Selam gfc:tuba şanal instagram:tubasanal77
    http://instagram.com/p/xXTMH3Qie2/?modal=true
    hayırlısı bakalım şans benden yana olsun
    http://instagram.com/p/xXTMH3Qie2/?modal=true
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhaba :) far paletinin rengine tek kelimeyle bayildimmmm umarim bana cikar kullanmak icin sabirsizlaniyorum gokce.saltan@gmail.com İnstagram:gokcessaltan

    YanıtlaSil
  36. Gfc Tunay karbeyaz mail adresim tunay27500@gmail.com instagram asli27500

    YanıtlaSil
  37. Fatma Ertürk olrak googlede paylaştım bloga katıldım.
    Instagramda fatosmete123 olrak paylaştım

    YanıtlaSil
  38. http://instagram.com/p/xXiVorH2vx/ denizgunerkarabas deniz güner Karabaş denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Katildim
    gfc : serdarberkay35
    Instagram : serdarberkay35
    mail : serdarberkay35@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Merhaba
    Gfc de umut sukran olarak izliyorum .
    instgramda @bugdaykepegi olarak takibe aldım
    paylaşım linkim ;
    http://instagram.com/p/xXoQIkPki6/?modal=true
    Bana Bol şans bu güzel çekiliş için :) Sevgiler
    umutsukran22@gmail.com
    Umut Sukran

    YanıtlaSil
  41. Merhaba :) katildim bu arada flormarin sitesinden baktım far paleti stokta kalmamış umarım bana çıkar ve passionate dots serili üçlerim :) instagram hesabim @yagmurdt

    YanıtlaSil
  42. Merhaba
    Gfc'de Mehtap ULUIŞIK adıyla takibe aldım.
    Hediyeler çok güzel :)

    m.uluisik9034@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. Merhaba
    Çok cici hediyeler. Umarım bana çıkar
    instagram: @bediaerkann
    paylaşım yaptım
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gfc: Bedia Erkan
      Mail: bediaerkann@gmail.com

      Sil
  44. Merhaba. Katıldım çok beğendim ürünleri. İnstagram-> @makyajamerakli

    YanıtlaSil
  45. merhaba..ürünler süper umarım kazanırım
    gfc: tugba çiftci
    instgrmda paylaştım: adigetgb

    tugba çiftci
    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. merhaba, katıldım. bana bol şans
    gfc: prhn
    instagram: @irephn
    paylaştım: http://instagram.com/p/xZ--UMMMGp/?modal=true
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. inşallah ben kazanırım çok beğendim
    gfc:döndü ilçin
    instagram:@dondu260
    dondu_2600@hotmail.com
    http://instagram.com/p/xaEsV7mp3p/?modal=true

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. merhaba hediyelerine bayıldım umarım bana çıkar :)
    gfc: nurgül beyaz
    nrgl.byz.93@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  50. Merhaba bloğunuzu meltem bahar olarak takibe aldım.instagramdada mltmbhr olarak takipteyim.
    Ee artık şans bizede gülsün.

    YanıtlaSil
  51. Katıldım güzel hediyeler :)

    YanıtlaSil
  52. Ben de katıldıııım o fırçalar çooook güzeller :))

    YanıtlaSil
  53. Katıldım, umarım bana çıkar gibi
    gfc demet aydın
    inst:@karagul26
    desgal_26@hotmail.com
    http://instagram.com/p/xaQF0Btp8n/?modal=true

    YanıtlaSil
  54. Şu fırça seti olsun başka birşey istemiyorum :)
    gfc: Zuhal Konak (zuhalkonak16@gmail.com)
    instagram: zhlufk

    YanıtlaSil
  55. Merhabalar :) sadece fırçaları verseniz bile katılırdım çünkü uzun zamandır bir fırça takımı almayı düşünüyorum flormarın fırça setine de tabiki bayıldım ♥ :) SM Kozmetik çekilişinde olmamıştı umarim bu sefer şanslı kişi ben olurum :)
    Blogunuzu da zaten önceden takip ediyorum buraya yazdığım isimle :) e instagramdan da takip ediyorum :) instagram hesabım da: @yorumcucadi
    İyi günler ve sevgiler öpücükler 💕😘 ayrıca mutlu yıllar 2015'e girdik ama olsun :))

    YanıtlaSil
  56. Merhaba :) cekilisteki flormar ürünlerini denemeyi cok isterim daha önce hic birini kullanmadım gfc de özge sarı adıyla takip ediyorum instagramda da kullanıcı adım book.beauty.life zaten oradan da takip ediyordum,insallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  57. Merhaba
    Gfc: Merve Kendir olarak takipteyim.
    Umarım bana çıkar.
    İnstagram: merveemakeup

    YanıtlaSil
  58. instagram adım:perameram, blog takip adım:kitapkurdu
    katıldım:D

    YanıtlaSil
  59. Katildim innsalLah bana cikar 😊 instagram; iki_kere_anne
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  60. Umarım bu sefer şans bana güler, instagram'da da paylaşıyorum kokos_hatun nikiyle.

    YanıtlaSil
  61. Katıldım takibe aldim. Ek katilim hakki istiyorum instagramda da paylastim hesabım @melikenin_rehberi

    YanıtlaSil
  62. merhabaaa
    gfc: ecefobi
    ecefobi@gmail.com
    iyi yıllar dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  63. Katıldımmm ve umarım bu sefer ben kazanabilirimm.. Iyi seneler ^-^

    YanıtlaSil
  64. katıldımm, o şanslı ben olabilirim :)

    YanıtlaSil
  65. Merhaba o şanslı ben olmalıyım gfc isimsiz melek instagram rapunzelwoman_ paylaşım linkimhttp://instagram.com/p/xfalPwj0pD/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://instagram.com/p/xfalPwj0pD/
      instagram paylaşım linkim

      Sil
    2. Makyaja yeni başlayan biri olarak İlk yeni yıl hediyem olması dileğiyle
      İnstegram takibim: denklis
      Blogtan takibim: serapdnkli@gmail.com

      Sil
  66. Renkli makyaj yapmaya yeni başladım, umarım ben kazanırım. Instagram kullanıkullanıcı adım: bluemavidemek

    YanıtlaSil
  67. Merhaba bloğunuzu beğendim, başarılarınızın devamını dilerimm. takipteyim :)) mail adresim tascimerve93@gmail.com sevgiler.... ^^

    YanıtlaSil
  68. Merhaba katildim umarim bu sefer benim olur :)) gfc Rabia Atalay
    instagram @rabia589 😊😊😊😊

    YanıtlaSil
  69. fırça gorur de katilmazmıyım instagramdan neminomin adiyla takip ediyor olacagim...

    YanıtlaSil
  70. zehra karhan ismi ile izleyicinizim...herkese bol sans....mail adresim karhanzehra@gmail.com...sevgiler

    YanıtlaSil
  71. katıldım şanlı olmak dileğiyle
    gfc:ümitcan köroğlu
    instagarm:vitamin_sizz
    edam_ist34@hotmail.com
    http://instagram.com/p/xnXI_RgEku/?modal=true

    YanıtlaSil
  72. Merhaba
    Canselsamett@gmail.com
    İnstagram canseldnyagren

    YanıtlaSil
  73. Katildim şans bana güler inşallah😘
    Sermin.karabulut@gmail.com
    İnstagram: sermin_ce

    YanıtlaSil
  74. Katıldım cok guzel gorunuyorlar...instagram gizem_gizemm_

    YanıtlaSil
  75. https://www.facebook.com/fusya52?pnref=story
    https://twitter.com/sabi52
    https://plus.google.com/113160721532048837012/posts
    http://sabireyilmaz1.blogspot.com/
    https://www.bloglovin.com/fusya52
    http://www.pinterest.com/sabire/pins/
    http://instagram.com/sabireyilmaz1
    https://www.linkedin.com/cws/share?token&isFramed=false&url=http%3A%2F%2Fwww.netgazetesi.net%2F2015-icin-51-hediye-yilbasina-ozel-kura-cekilisi.html
    sabire yılmaz
    sabireyilmaz1@gmail.com
    bloğunuzun izleyicisiyim
    marbled bloğum

    YanıtlaSil
  76. katıldım inş. bana çıkar
    gfc:demet demet
    instagram:@beyaz_orkidem
    reis_grubu@hotmail.com
    http://instagram.com/p/xpwiLRwX5C/?modal=true

    YanıtlaSil
  77. Katıldım inşallah bana çıkar far ve fırça setine çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  78. Katıldım, umarım bana çıkar
    gfc: betül ece

    YanıtlaSil
  79. Katıldım
    Gfc : deniz gür
    İnstagram : moonsharose
    denizgr@ymail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  80. Katıldım
    İnstagram ashuklamashuk

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. Merhaba katılıyorum çok güzel şeyler secmişsiniz umarım bana cikar

    YanıtlaSil
  83. Katıldım, umarım bana çıkar.
    gfc: Gamze Gmz

    YanıtlaSil
  84. katıldım
    zehraozcan2606@gmail.com
    instagram damla.akpnr

    YanıtlaSil
  85. katıldım umarım bana çıkar
    tugce.tnrblr@gmail.com
    instagram kadriyetugce

    YanıtlaSil
  86. Katıldım fırça seti harika bi seçim olmuş :)
    Instagram: tugcepcbh

    YanıtlaSil
  87. Merhaba ozlem abla blogundan severek bi şeyler öğreniyorm umarim ben kazanirimm :*♥♥
    Busrailhan95@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Katildiiiiimmm umarim burda olsun sans banada guler :))))
    Instagram suedatoguc

    YanıtlaSil
  89. Bloğunu takipteyim canım,bana da beklerim:)
    Instagramda paylaştım: zeyuslove
    GFC:Zeynep ÇALIŞKAN
    zeyuscalisk@gmail.com
    Bir makyaj bloggerı olarak Ilk olsun ve kazanayım istiyorum;)
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  90. Bu fırça setini kaçırdığım için çok üzülmüştüm. Sizi takibe aldım ve instagramda kitekafuteka hesabımla paylaştım.

    GFC : ilayda kilicoglu
    ilayda.kilicoglu@gmail.com

    Hadi bismillah :)

    YanıtlaSil
  91. Merhaba ben de katıldım gfc bulkabulka20 olarak takipteyim.instagramda,da bulkabulka20 ismiyle paylastım.
    Sevgiler
    aysuntaskapi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. merhaba
    gfc:nazli misilli
    instagram:misilli nazli
    paylastım
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. katıldım
    gfc: Gozde Sahin

    YanıtlaSil
  94. İzleyiciyim ve siteye katıldım :)
    Hayırlı uğurlu olsun... Sevgiler...
    Kahve Yanı
    Kahveyanikitap@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. merhaba çekilişe katılıyorum gfc sevgi karakaş seçimler çok güzel inş bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  96. Katildim şans bana güler inşallah

    YanıtlaSil
  97. Bende katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  98. merhaba ben de katılıyorum, şanslı olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  99. gfc, g+: ayşe dalçık
    https://www.facebook.com/aysedalcikberk/posts/10152937983568614
    mail: ayse_dalcik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Umarim kazanırım çekilişlerdebpek şansım yoktur ama :)

    YanıtlaSil
  101. Katıldım ve flormar paleti denemeyi çok isterim.

    YanıtlaSil
  102. katıldım cnm zaten izleyicinim benim çekilişime de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  103. Katıldım, umarım bana çıkar.

    YanıtlaSil
  104. Allah' ım Yarebbim.. İnşallah bana çıkar :)))

    YanıtlaSil
  105. Katıldım inşallah bana çıkar

    YanıtlaSil
  106. Katıldım umarım bana çıkar=))
    Instagram adres de rbiaumt2712

    YanıtlaSil
  107. Katıldım hepsindr gözüm kaldıııı umarım banaaa çıkarrr benii seçç özlemmm ablaaaa lütfenn :))

    YanıtlaSil
  108. Katıldım umarım bana çıkar 😊

    YanıtlaSil
  109. Katıldım çünkü bu mükemmel ürünlere Kayıtsız kalamadım :)))
    İnstagram da paylaştım adım @kumsaladaa
    Sonucu dört gözle beklicem:)

    YanıtlaSil
  110. E-mail:songul.yildirim35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. E mail: tekdemiripek.c@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. katıldım;) hadi bakalım:).. elifvrn@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. katıldım :) alsayadile@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. katıldım, şimdiye kadar hiçbir çekilişi kazanamadım belki bunda şansım yaver gider :)
    instagram kullanıcı adım: cadiszoey

    YanıtlaSil
  115. katıldım
    gfc: perillanda
    instagram: perilanda
    perilanda@gmail.com
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  116. merhabalar
    bakımlı anne ismiyle izleyicinim
    instagramda da @bakimlianne olarak paylaştım
    http://instagram.com/p/yBumXULmOX/?modal=true
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. katıldım. gzm.blbn.gb@gmail.com hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  118. merhaba
    merhaba
    bunlar benim olsun :)
    gfc: meral unal
    instagram: meral.unal.meral
    ig da paylaştım.
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  119. merhaba ben çiğdem hediyeler çok hoş
    gfc çiğdem aktaş mail sarandacigdem@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  120. Merhaba
    GFC:Duygu Kasım
    hediyeleri çok beğendim,katıldım
    duyguw86@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Merhaba.. Bloğu Deniz Kızı adıyla takip ediyorum.. instagramda @dnzkizii kullanıcı adıyla takip ediyorum ve orda paylaştım. http://instagram.com/p/yE2J03KGn-/?modal=true Umarım kazanırım .. :)

    YanıtlaSil
  122. Merhabaaaaa, pembiiiss günlerrr sizinle olsunnn :))
    Gfc : Zeliha Kocabaş
    Google+ : Zeliha Kocabaş
    İnstagram : alizeliihaaa
    Pembee aşkınaaaa kazanirimm insallaahh :))
    zelihaakocabas@gmail.com :)))

    YanıtlaSil
  123. Merhabaa ☺️
    Bu seti deli gibi istiyordum çok şirin umarım şansım olur ❤️❤️
    Gfc: Sümeyye Nisan
    İnstagram: sumeyyenisan
    Sumeyyenisann@gmail.com ✨✨

    YanıtlaSil
  124. Merhaba
    Gfc:İnci Küpeli Kız
    hbberzak@gmail.com
    bu setin benim olmasını gerçekten çok isterim :))

    YanıtlaSil
  125. Merhabalar çekilişine katıldım..
    Inst: aysegul.sahin.ekici
    Sevgilerle.. :-)

    YanıtlaSil
  126. katıldımmmm :D Pek şanslı bir insan değilim ama inşallah kazanırım *-* İnstagram: imturkishgirl

    YanıtlaSil
  127. Merhabalar ..Katıldım,merakla bekliyorum :))
    melisablc07@gmail.com
    :)

    YanıtlaSil
  128. Benim olsunn:)
    Gfc:Şeyma Çiftçi
    mavikelebektenesintiler@gmail.com
    İnstagram:seyma.sun

    YanıtlaSil
  129. bende katildim umarim bana cikar makyaja yeni yeni basladim tamda ihtiyacim olan seyler instagram kullanici adim @sebooooos iyi gunleeeeeer:)

    YanıtlaSil
  130. Katıldım tabiki blokta her şey mükemmel. Ürünler de benim olursa süper olur 😄 ezginaztekin11@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  132. katıldımmm o ürünler benim olmalıı <3

    YanıtlaSil
  133. Katıldım özellikle fircalara bayıldım
    eliifakgun1@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Merhaba katıldım
    bunlar merak ettiğim ürünler,umarım deneme şansım olur.
    achejenny@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. Bu güzel seçimlerinizin makyaj masamda olmasını dört gözle bekliyorum. Umarım bana çıkar.

    YanıtlaSil
  136. merhaba
    gfc: ecefobi
    şanslı olmak dileğiyle, sevgiler
    ecefobi@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Merhaba, Gfc den profil ismimle takipteyim
    sevgiler
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. Katıldım
    kkbr.sahin@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Böyle şeylerde hiç şansim yoktur tatlim ama nedense bu sefer ilk kez bir bloga katilmak istedim. Umarim bana cikar. Opuorum seni.
    melekesendemirr@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. Bu güzel seçimlerinizin makyaj masamda olmasını dört gözle bekliyorum. Umarım bana çıkar.
    ozturk.sheyda@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. umarım şans bana güler
    hankacar@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Merhaba Özlemmm <3 Katıldım ve bana çıkması için dua ediyorumm :)

    cerenimoxxx@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Merhaba bu güzel ve harika çekilise katıldım 2015 in bana heycan ve mutluluk getirmesini cok istiyorum ve buna da bu cekilisi kazanmakla cok istiyorum inşallah kazanirimm :)
    Gfc:Senem Dere
    Instagram :beautifulgirl.1
    e-mail:beautifulsenem@gmail.com♥♥

    YanıtlaSil
  144. merhabalar blogu busra ozcan adı ile takipteyim instagramdan da bsr.mali adı ile paylaştım
    fırçalar benim olsun ama:)
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  145. Umarım bana cıkar o fırçalari merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
  146. Katilldim 😊 umarim cikar bu konularda sanssizim biraz😳 instgramda da diclekarateke adıyla takipcinizim😙 sevgiler

    YanıtlaSil
  147. Katıldım canım
    İnstagramdan tekip ediyorum ve paylaştım : basinabuyruk__
    google+ takip ediyorum: sngl sngl
    Seni izliyorum gfc: sngl sngl
    Bloğunu takip ediyorum : basinabuyruk__

    YanıtlaSil
  148. katıldım:)
    instagramdan eminenurincegul adıyla takip ediyorum
    sevgileer:)

    YanıtlaSil
  149. Katıldım merakla bekliyorumm :) instagram:merveedd

    YanıtlaSil
  150. Bende katıldım bu güzel çekilişe umarım şansım döner. İnstagram da da takipteyim. @prensesnruyasi
    gulercesuratabay@gmail.com

    YanıtlaSil
  151. Merhaba,
    gfc:baharselin
    şansımı denemek istedim ben de :)
    baharselinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. böyle konularda oldukça şanssız olmama rağmen ısrarla denemekten vazgeçmiyorum :) bloğunuzu tesadüfen gördüm ve çok beğendim :) bir kez daha denemeyle bana çıkması umuduyla..

    YanıtlaSil
  153. Merhaba bu fırça setinde oldum olasi gözüm var 🙈 katildim instagramda fufidik olarak paylaştım
    fufidik. Ft@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. Katıldım,haydi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  155. Katıldım,hadi hayırlısı :)

    pordoganmine@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. merhaba, çekilişe katıldım :) mmduyguaydin@gmail.com

    YanıtlaSil
  157. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  158. hediyeler supermis gfc makyajj parfumm sevgiler..

    YanıtlaSil
  159. Merhabalar instagramdan görüp blogunuzu takibe başladım umarım bana çıkar @famroussss instagram hesabım 😘

    YanıtlaSil
  160. Katildim instagram hesabim @zchidem insallah bana cikar zcigdemg@gmail.com ile blogu takipteyim

    YanıtlaSil
  161. Her cekilisine katiliyorum ama sans benden yana hic Olmadi :) umarim bu sefer sans bana guler ya :) severek heryerden takipteyim :) basarilarin daim olsun ;)

    YanıtlaSil
  162. Merhaba ben de katildim bu rengarek cekilise kii :) instagram hesabim onderbeyzaa :)

    YanıtlaSil
  163. Hediyeler harika :)
    Gfc:Meryem Yıldız
    İnstagram:suslupuslu1994
    mrymyldz09@outlook.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  164. merhaba :)
    Gfc: Cansuyumca Blog
    bende fırçaları çok merak ediyorum.
    mail: cansuyumcaa@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  165. katıldım inşallah bana çıkar bi kere de şans yüzüme gülsün :) instagram kullanıcı adım tburcuercan

    YanıtlaSil
  166. katıldım :)
    sfahata@gmail.com

    YanıtlaSil
  167. katıldım, inş bana çıkar :)
    pelinnbakkal@gmail.com

    YanıtlaSil
  168. Ve katildim umarim bu cici seyler bana cikar:)
    ebru55sim@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. ben de katılıyoruumm takipteyim, far paleti göz rengime çok iyi uyum sağlayacak inşallah bana çıkaar ^.^

    burcin_evgn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. merhaba gfc: rumeyo umarım şanslı olurum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  171. Katildimmm:) kazanmayi cok isteriim instagram:makyajkaresi

    YanıtlaSil
  172. Katildimmm:) kazanmayi cok isteriim instagram:makyajkaresi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...