Deborah Milano | Water Effect Collection | Liquid Gel Eyeliner

23 Ağustos

Merhabaaaa :)
Bu yazın renkli eyeliner hala almadıysanız bu yazı belki de size fikir olabilir.
Çünkü bu yaz renkli eyeliner çok moda!

Deborah Milano Liquid Gel Eyeliner

LIQUID GEL EYELINER;
Suya dayanıklı bir ürün. Gün boyunca bende çıkma, bulaşma yada akma yapmadı.
Suya dayanıklı olması yazın özellikle harika oluyor.
Çıkarma konusunda çift fazlı göz makyaj çıkartıcısı ile kolaylıkla çıkartabildim. Turkuaz rengi hariç!
Turkuaz olduğu rengi bildiğiniz çıkmıyor. Resmen bastıra bastıra çıkardım.

İnce ucu ile ince belli belirsiz ya da daha kalın eyeliner uygulaması yapabilirsiniz.

Ambalajlarının güzelliğine yorum yapmama bile gerek yok sanırım!
Yeni Liquid Gel Eyeliner’ın kapağındaki çiçek deseni Alessandro Mendini tarafından tasarlanmış ve içindeki ürünle aynı renkte.

Deborah Milano’dan yeni Liquid Gel Eyeliner 5 parlak renk seçeneği var.
-01 Deep Black
 -02 Pink Water Lily 
-03 Dragony Blue
-04 Green Leaf
-05 Turquoise Water 

Liquid Gel Eyeliner
Deborah Milano Liquid Gel Eyeliner Swatch

Bende 4 rengi bulunuyor. Swathlarını yukarı da ki resimde görebilirsiniz. Beni en şaşırtan pembe renkli eyeliner oldu:)
Tek sürüşte rengini elde edebiliyorsunuz. Günlük hayatta en çok siyahı kullanıyorum. Alt kirpik dipleri turkuaz ya da yeşil ile renklendiriyorum.

Deborah Milano ürünlerine Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...