Gratis'in Kurtarıcı Minikleri

07 Ekim

Merhaba 
Kısa zaman önce Gratisten www.guzelbakkendine.com sitesinin açıldığını haber veren güzel bir paket aldım. Paketten de bugünkü yazımda bahsedeceğim kurtarıcı minikler çıktı.
Bu minikler nasılmış yorumlarım yazının devamında..
Keyifli okumalar :)




Benri - Çilekli Oje Çıkarıcı ve Oje Kurutucu Sprey ( Seyehat Boy )
Benim gibi sık sık memlekete gitme durumunuz oluyorsa bu iki ürün tam kurtarıcınız oluyor.
Çantanızda çok yer kaplamıyor.
Ojelerinizi güzel çıkartıyor.
Sprey ise size oldukça zaman kazandırıyor.



Benri - Kulak Temizleme Çubuğu  ( Seyehat Boy )
İçerisinde 50 tane var.
Seyahat çantamda hazır olarak her zaman duran bir ürün.
Ben kulak temizliğinin yanında göz makyajı düzeltmede yada oje sürerken taşan yerleri de temizleme de de sık sık kullanıyorum.



Fraternikus - Papatyalı El Kremi
Buram buram papatya kokan bir el kremi.
İlk defa bu kokuda bir el kremim oldu ve kullandığım zaman koklamaktan alamıyorum kendimi.
Çok çok az miktarda uygulamanız yeterli oluyor.
1-2 dk elleriniz kremi emiyor, kokusu ve yumuşaklığı uzun süre kalıyor.
Papatya severler mutlaka bu el kremine bakmasını tavsiye ederim.




Fraternikus - Bodrum Mandalinalı Kolonya
Çantamda sürekli küçük boy kolonya bulunduruyorum.
Son zamanlarda ki favorimde bu ürün oldu.
Buram buram mandilina kokuyor ve kalıcılığıda gayet iyi.
Spreyli bir şişede olması da benim için artısı oldu.


~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...