TARİHİ CAĞALOĞLU HAMAMI'NDA HAMAM KEYFİ | KESE VE KÖPÜK MASAJI

13 Haziran

Herkese merhaba!
Bugünkü yazımda hamam keyfi için gittiğim Cağaloğlu Hamamından bahsedeceğim. Sizde hamam kültürünü hala yaşamayı seviyorsanız yazının devamını okumaya davetlisiniz! Keyifli okumalar..




İstanbul’un en önemli tarihi ve turistik mekanlarından biri olan Cağaloğlu Hamamı;
* Türk hamam geleneğini üç yüz yıldır sürdürüyor. 
* Ölmeden Önce Görülmesi Gereken 1000 Yer" listesindeki tek Türk Hamamı! Bu özelliğinden dolayı turistlerin ilgi odağında. Gittiğinizde mutlaka turist görüyorsunuz.


* Kadınlar ve erkekler için ayrı bölümleri olan çifte bir hamamdır.
* Birçok Türk ve yabancı ünlü ziyaret etmiş çekimlerini Cağaloğlu Hamamında gerçekleştirmişler. İçeriye girdiğinizde zaten resimlerle kimlerin geldiğini görebiliyorsunuz.


* Hijyeni sürekli olarak çok özel ve hassas bir teknikle ölçülen, tüm alanları özel bir solüsyon ile dezenfekte edilerek nano teknolojik koruma kalkanları sayesinde uzun süreli ve yüksek performanslı hijyen sağlanan Cağaloğlu Hamamı’nda kullanılan peştamal, havlu ve takunyalar da nano teknolojik ürünlerle dezenfekte edilerek güvenle kullanıma sunuluyor. Diğer hamamlarda uygulanmayan bu hijyenden dolayı benim için büyük bir artısı vardı. İlk defa hamama gideceğim için hijyen konusunda ki tereddüdümü nano teknolojik koruması ile yenmiş oldum. 


Geçtiğimiz haftalarda hamama gitmeye fırsat buldum. İçeriği girdiğiniz an yukarıda dediğim gibi kadın ve erkekler ayrıldığı için sadece kadınların olduğu bölge de daha rahat edebiliyorsunuz. 
Yanınızda herhangi bir şey getirmenize gerek kalmıyor.
Hamama girdiğiniz ilk an kendinizin yıkanmanız isteniyor 10-15 dk kadar. Bunun sebebi de derinizin iyice kabarması ve kese işleminin daha güzel yapılması için. 
Hamamın sıcaklığı çok boğar sıkılır mıyım diye çok düşünüyordum ama kesinlikle öyle olmuyor, bir kaç dk içinde alışıyorsunuz. En azından benim için öyle oldu.


Ben yıkandıktan sonra benimle ilgilenecek olan natır geldi :) 
Beni göbek taşının üstüne yatırdı. Önce güzelce kesemi yaptı. Bunun evde yaptığınız kese ile yakında uzaktan alakası yok resmen üst deriniz soyuluyor yumuşacık bir doku bırakıyor. 
Kese den sonra sıcak su ile sizi duruluyor.
Ardından köpük masajı geliyor. Burada da aşırı derece de rahatlıyorsunuz.
Sonra da soğuk su ile sizi duruluyor. 
Ardından yıkama yerlerine oturturuyor ve saçlarınızı çok güzel sabunla yıkayıp son kez sizi duruluyor ve pamuuuk gibi oluyorsunuz.


İlk yaşadığım bu deneyimi kesinlikte tekrarlamak istiyorum hatta bir düzene de sokabilirsem harika olur!


Sizde hamam kültürünü merak ediyor ve hijyene de takıntılı iseniz Tarihi Cağaloğlu Hamamını tavsiye edebilirim!
İncelemek isterseniz size internet adresini ve sosyal medya adreslerinin linklerini aşağıya bırakıyorum..
www.cagalogluhamami.com.tr
www.instagram.com/cagalogluhamam
www.facebook.com/cagalogluhamam

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...