Bitenler & Çöpe Gidenler #16

26 Ekim

Herkese merhaba!
En sevdiğiniz yazı dizini olan Bitenler & Çöpe Gidenlerin bugün 16.sını yazıyorum sizlere..
Neredeyse 2 aydır bitenler bunlar daha fazla ürün birikmeden bunları sizlerle paylaşmak istedim. Son zamanlarda neler bitirmişim merak ediyorsanız yazının devamını okumaya davetlisiniz. Keyifli okumalar..



Her zaman olduğu gibi bu bitenlerde de en çok saç bakım grubu ürünleri var. Bu grupta en çok tabiki şampuanlar birikiyor. Loreal Elseve Şampuanları benim bitenler yazımda hep görürsünüz. Bizim ailenin şampuanda en sevdiği markalardan olur. Sürekli Elseve'nin çeşitli şampuanlarından ve saç kremlerinden alırlar. Bu sıralarda Komple Onarıcı 5 serisinden şampuan ve saç kremi ve Arginine Direnç x3 serisinden şampuanları bitirmişiz. 

Birde uzun süredir kullandığım ve hiç bitirmek istemediğim mucizevi saç yağını bitirdim. Sarı kapaklı olanına bayılıyorum. Kokusuna, saçta bıraktığı hisse, bakım yapmasına.. Tekrar tekrar kesinlikle alırım. Bu yağ hakkında detaylı yorumlarımı aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.



Gelelim benim severek bitirdiğim şampuanlara! Yves Rocher şampuanlarından bu ikisi kesinlikle açık ara favorim. Biri ince telli saçların bayılacağı hacim veren şampuanı diğeri ise tam bir kurtarıcı şampuanı olan ıhlamur özlü şampuanı. Bu şampuanda saçları aşırı yumuşatıyor ve saç kremi kullanmanıza gerek bırakmıyor. 2 si hakkında da detaylı yazılarını kısa süre önce yazmıştım aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

Birde yazın favorim olan mandalinalı EDT'sini bitirdim. Benim için tam bir yaz kokusuydu. Umarım bir daha ki sene yeniden raflarda olur :) Detaylı yazısının linkini aşağıya bırakıyorum.


Cilt bakım ürünlerinden Gratis'lerde satılan Himalaya markasının Neem serisinden temizleme jelini ve scrub'ını bitirdim. Cildime çok iyi geldi ikisi de yağlanmaya meyilli olan cildimde yağ oranını iyi dengelediğini düşünüyorum. Seri hakkında detaylı yorumlarımı aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

Kulak temizleme çubuklarından Benri markasının kini bitirdim.
İpelina'nın oval makyaj temizleme pedlerinden bitirdim. Diğer markalara göre pahalı bulduğum bir marka indirimlerde anca denk gelirsem bir daha alabilirim.
Uni Eye Disc göz makyajı temizleme diskleri bir indirim sırasında alıp denemek istemiştim ama pişman oldum yeşil çaylı olanını almışım ve aşırı gözleri yakıyordu bitirmek için resmen kendimle savaş verdim.
Avon care dudak balmı da uzun süredir bendeydi artık yapısının bozulduğunu fark ettim o yüzden çöpe gidenler kategorisinde.


Coslys markasının şekerli duş jelini bitirdim. Sizde şekerli kokuları sevenlerdenseniz ve cilt bakım ürünlerinde temiz içeriğe önem veriyorsanız bu markaya bakmanızı tavsiye ederim. Yaşam Dükkanı'ndan satın alabilirsiniz.
Diğer bitirdiğim bir duş jeli de Le Petit Marseillais markasının Yoğun Besleyici Kremlisi olanını bitirdim. İçerisinde Argan Yağı & Balmumu & Gül Yaprağı Yağı bulunuyor ve missss gibi kokuyor. Cildinizi de aşırı yumuşatıyor. Bu ürüne kesinlikle bakmanızı tavsiye ederim. Kendisini Le Petit Marseillais markasında ki en sevdiğim duş jeli ilan ettim.

Ağız bakımında çalkalama suları benim hep bu rutinim içerisinde olur. Bu sıralar da Listerine markasının 2 adet ağız çalkalama sularından bitirdim. Detaylı yorumlarımı merak ederseniz yine aşağıya linkini bırakıyorum ama favorim olan cool mint serisinden olan oldu diğeri ağzımda çok yanma yapıyordu.


Yazının başında dediğim gibi aylar içerisinde en çok saç bakım ürünlerinden bitiriyorum.
Bunlardan devam edersek diğer bitirdiğim bir şampuan ise Lacinia markasının horsetail şampuanı, benim için diğer kullandığım şampuanlardan bir farkı olmadı saçlarımda ekstra bir etkisini göremedim. Fiyat olarakta diğer şampuanlara göre bir tık pahalı. O yüzden tekrar alır mıyım bilmiyorum. 
Saç kremlerinden ise Amway markasının SATINIQUE serisinden Ekstra Hacimlendirici Saç Kremini bitirdim. Saçlarımı uzun zamandır bu kadar iyi gelen bir saç kremi olmamıştı. Bu seriden şampuanına da kullandım fakat açık söyleyeyim onu saç krem kadar çok sevmemiştim. Kesinlikle tekrar tekrar alabilirim. 
Thalia Ardıç ve Çay Ağacı Yağı Özlü Şampuanı ise zor bitirdiklerimden oldu. Çünkü ben resmen kokusuna tahammül edemedim bildiğiniz is gibi kokuyor saçlarınızdan bu koku 2 gün kadar çıkmıyor. Bu kadar yoğun bir kokuyu neden seçmişler anlamadım. Siz bu şampuanı hiç denediniz mi yorumlarınızı çok merak ediyorum. Zor olsa da yine de bitirdim en azından! 
Saç bakım maskelerinden ise Urban Care saç bakım maskesini bitirdim. Genel olarak sevdim indirimlerde tekrardan şans verebilirim. 
Yaz boyunca Prozinc markasının Güneşe Maruz Kalan Saçlar İçin geliştirdiği Summer Time Spreyini kullandım. Kokusunu ve saçlarını yumuşatmasını ve güneşten korumasını çok sevdim. 
Son olarakta testırını denediğim ve bayıldığım bir şampaundan bahsetmek istiyorum. Otacı markasının Naturway Serisinden papatya özlü şampaunı. Saçlarımı mis gibi kokutmasını yıkama sonrası bıraktığı hissi çok sevdim gördüğüm yerde alacağım :)

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi! Burada ki ürünler hakkında yorumlarınız varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...