flormar comfort zone serisi

10 Kasım

Herkese merhaba!
Flormar markasını yakında takip ediyorsanız sürekli kendini geliştiren, trendleri takip ederek sürekli yeni koleksiyonlar çıkardıklarını biliyorsunuzdur. Bugünkü yazımda en son çıkardıkları ve ana teması jean ve mavi olan Comfort Zone koleksiyonunda elimde olan ürünlerini bol bol fotoğraf ile inceleyeceğim. Koleksiyonu merak edenleri yazının devamına alalım! Keyifli okumalar..




Öncelikle 2li paketlerde satılan ojelerinden bahsetmek istiyorum. Bu koleksiyon jean temalı bir koleksiyondu bu yüzden ojenin rengi de mavi! Rengin duruşunu ojenin hemen yanında ki tırnakta görebilirsiniz. Rengini tam olarak 2. katta elde ediyor. Kuruma hızı da normal. Seride toplamda 4 renk bulunuyor. Bende ki Breeze isimli 003 numaralı rengi!


Ojenin yanında ise 4ü 1 arada vitaminli tırnak bakım ürünü çıkıyor. Bu ürünü ister oje sürmeden önce uygulayarak baz görevinde, ojenin üstüne koruyucu görevinde yada sadece tek başına sürerek parlatıcı olarak kullanabilirsiniz. Hangi uygulama da kullanırsanız kullanın içeriği sayesinde tırnağınıza bakım yaptığını unutmayın :) Bu arada 2li set halinde almak istemeyenlere de müjde sanırım artık ojeleri tekte satın alabiliyormuşsunuz.
Set halinde ki fiyatı 7,95 TL


Smooth Touch Powder Blush:
Allığın bende ki rengi mercan-şeftali renklerinde. Ben bu rengi her zaman bonus bir renk olduğunu düşünüyorum çünkü çoğu tene uyabiliyor. Mat, kadifemsi yapısı olan bir allık. Pigmentasyonu çok fazla. Alırken çok çok dikkatli olmak gerekiyor yoksa palyaço yanak olabiliyorsunuz :) Gün boyu kalıcılığını yanaklarımda korudu diyebilirim.


Bende ki rengi Coral Peach isimle #03 numaralı rengi. 
Ve bence nars orgasım allığına da muadil olabilir.
Oldukça doğal duruşa sahip bir renk. Seride 4 farklı renk seçeneği mevcut. Benim bir de aklımda Golden Sunset isimli allığı var en yakın zamanda mağazaya gidip bakacağım sizde bronz tonlarını seviyorsanız allıkta size de bakmanızı tavsiye ederim.
Allıkların fiyatı ise 24,90 TL.


Seride ki pudra ise tek sürümde cildinizi daha yumuşak ve pürüzsüz hale getirmeyi vaad ediyor. Ben pudrayı günlük makyajlarımda bazen fondöten veya BB krem tarzı ürünler sürmek istemediğim zamanlarda tek başına uygularak yağlanmaya meyilli cidlimi matlaştırmak için, fondöten yada BB krem sürdüğüm zamanlarda da sabitlemek için kullanıyorum. Genel olarak memnun kaldığım doğal bir bitiş sağlayan bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ben ürünün içinde çıkan sünger ile kullanmayı tercih etmiyorum. Pudra fırçası ile uygulamayı tercih ediyorum.


Bu seride ki pudranın toplamda 6 renk seçeneği var. Bana gelen rengi tenimle tam uydu. Rengi GoldeNeutral isimli 07 numarası. 
Pudranın fiyatı ise 29,90TL.


Cozy Quartet Eyeshadow:
Gelelim seride ki favorim olan ürüne, herkesinde sosyal medyaya da sık sık paylaştığı ürüne.
Bu far paleti tam da benim en sevdiğim renklerden oluşuyor. Tamda sonbahara ve her türlü makyaja uygun kurtarıcı renkler. 4 renkte birbiri ile oldukça uyumlu. Hepsinin pigmentasyonu gayet güzel. Far bazı ile şahane oluyorlar! Farların hepsi benim sevdiğim gibi mat yapıda.



Farlarda da 4 farklı renk seçeneği var ama bana bu renk gelmeseydi kesinlikle gider bunu alırdım. Seri çıktığı günden beri aklımdaydı bu palet. 
Bende ki rengi Nude Peaches isimli 01 numaralı paleti
Palette ki renkleri incelersek,
Üst sırasıda ki kahve tam katlanma bölgesine uygulayabiliceğiniz bir renk. Tek başına da harika sonuçlar çıkarıyor. Onun yanında ki ten rengi bir far. Sür çık farlarından. Tek başına uygulayarak göz kapaklarınızda ki renk eşitsizliklerini kapatabilirsiniz.
Alt sıraya gelirsek en favorisi şu turuncu olan. Bu sonbaharda gözlerde turuncular oldukça moda. Bu turuncunun da tonu ve pigmentasyonu harika. Alt tarafta ki koyu kahve daha çok smokey eye yapmayı sevenlerin kullanabileceği renk. Yada benim gibi kaşlarınızı doldurmada kullanabilirsiniz.



Farların gün ışığında nasıl durduğunu da sizlere göstermek istedim. Resimde gördükleriniz far bazı kullanmadan uygulama yapılmış hali. Dediğim gibi far bazı ile daha da harika sonuçlar alabilirsiniz.
Far paletinin fiyatı 24,90 TL. Sizde bu tonları seviyorsanız göz makyajında mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.


Eye Shadow Blending Brush:
Göz makyajının olmazsa olmaz fırçası bu karıştırma fırçaları bence. Karıştırma bölgesine far uygulamada, tüm göz kapaklarınıza ten rengi bir far uygulamada rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Bu seriden paket bana geldiğinden beri neredeyse her gün göz makyajımda bu fırça ile palette üstte ki kahve ile katlanma bölgeme uygulama yapıyorum. Sonra da yanında ki ten rengini uygulayıp göz makyajımı bitiriyorum.


Karıştırma fırçasını 12,90 TL gibi uygun fiyata alabilirsiniz.


Oversize Pencil Lipstick:
Büyük boy kalem rujların kremsi yapısı var bu sayede dudak üzerinde kolayca uygulama yapmanıza yardımcı oluyor. Tek sürüşte oldukça yoğun renk veriyorlar.
İçerisinde ayrıca E Vitamini ve Karite yağı varmış.


Büyük boy kalem rujların 6 farklı rengi var. Bende ki olan resimde gördüğünüz renk Silent Pink isimli 02 numarası. Pembe ama abartı olmayan pembelerden. 
Burada ki tek eksik bence sonbaharın renklerinden olmaması diye düşünüyorum. Bu seride kahveler mürdümler beklerdim. Renklerin hepsi daha klasik renklerin olduğunu düğşünüyorum. Bu rujlardan da 03 numarasında gözüm var mağazaya gittiğimde bir de ona bakacağım. Kalem rujların fiyatı 24,90 TL.



Oversized Sharpener:
Yukarı da ki ruju alacaksınız yanında bunuda almanız şart! Kalemi çevirmeli yapıda olmadığı için açıcak kısmı büyük böyle bir açıcağa ihtiyacınız olacaktır. Bunun fiyatıda 5,90TL. 

flormar comfort zone serisi hakkında yorumlarım bu şekilde. Umarım sizin için almadan önce aklınızda fikirler oluşmasına yardımcı olmuştur. 


Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ne güzel rengarenk bir alışveriş olmuş....En çok Flormar comfort zone 4in1 dikkatimi çekti.Rast gelirsem alırım sanırım...Özlemin Dünyasından sizi hemennnnn Google+ ekledim.Daha sık uğrayacağım blogunuza artık.Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...