wet n wild Yeni Ürünlerinin İncelemesi | Photo Focus Fondöteni - MegaLast Liquid Catsuit Mat Ruju - Au Naturel Far Paleti - MegaGlo Aydınlatıcı - Lash Renegade Maskara

10 Eylül

Herkese merhaba!
Kısa zaman önce wet n wild markasının yepyeni ürünleri Gratis raflarında yerini aldı. wet n wild markası hem uygun fiyatlı olması hemde ürünlerinin performanslarının fiyatına göre çok iyi olmasından dolayı sevdiğim markalardan. O yüzden yeni ürünleri ayrı bir merakla denedim ve uzun zamandır deneyimliyorum. Bugünde yazının devamında sizler ile yorumlarımı paylaştım




Photo Focus Fondöteni:
Yeni ürünler içerisinde belki de en iddialısı bu fondöten! Cildi mükemmelleştirmeyi temel alması ile yedi farklı ışık altında çalışmalar gerçekleştirilerek geliştirilen fondöten, çekilen fotoğraflarda cildin #nofilter gibi gözükmesini vaad ediyor. Akıllı telefonlarla flaşlı ve flaşsız test edilmiş fondöten, hepsinde de cildin fotoğraflarda "kusursuz" çıktığı iddia ediliyor.



Mat yapıda ve ortanın bir tık üstünde kapatıcılığa sahip. Karmadan yağlıya dönük cildim için mat yapıda olmasını sevdim. Sadece üründe biraz bir boya kokusu bulunuyor ama sürdüğünüz an geçiyor. Likit yapıda ürün. Ürünü sünger veya pompa gibi bir aparatla almıyorsunuz. küçük bir spatula gibi yapısı var. Onunla ürünü alıp uygulama yapıyorsunuz. Ben uygulama yaparken sünger ve fırça kullanıyorum ama en iyi sonucu nemli sünger ile uygulamada aldım. Uygulama sonunda cildinize böyle sanki blurlu bir efekt veriyor gibi oluyor fotoğraflarda daha iyi gözükmesini sağlıyor. Birde cilde sürerken hızlı olmak gerekiyor kısa sürede sabitleniyor.



MegaLast Liquid Catsuit Mat Ruju:
Yeni likit mat rujlarından bende Rebel Rose rengi ki benim zevkime göre seride ki en güzel renklerden ve her makyaja uyabilecek tarzda renklerden. Mürdüme yakın gül kurusu tonlarında..



Likit yapıda sürdükten birkaç dakika sonra matlaşıyor ve birdaha neredeyse çok zor çıkıyor diyebilirim. Ben ilk elime denemiştim gelip elimi sabunla yıkadım kazıdım resmen çıkmadı. Makyaj çıkarıcısı ile bile zorladı diyebilirim. Kalıcılığı gerçekten çok başarılı. Yağlı bir yemek yemediğiniz sürece uzun saatler yerinden oynamıyor.
Pigmentasyonu şahane tek katta rengini veriyor! Sürümü rahat.



Au Naturel Far Paleti-Nude Awakening Rengi:
Palet 10 farklı renk içeriyor. İçerisinde hem mat hem ışıltılı renkler bulunuyor. Bende ki rengi Nude Awakening olanı ki diğer rengine göre daha doğal duran renkler içeriyor. Hele içerisinde ki o bordo renge bittim!


Pigmentasyonları çok iyi hele far bazı ile şahane oluyorlar. Farların yapıları yumuşak biraz tozutma yapabiliyor.

Açık renkten koyu renge bir sürü renk tonu içeriyor. Bu paleti tek alıp seyahatlere falan rahatlıkla gidebilirsiniz oldukça kurtarıcı bir palet olduğunu düşünüyorum.



MegaGlo Aydınlatıcı:
Seride en sevilen ürünlerden!
Ben en çok hafif makyaj sabitleyici yada termal su ile nemlendirilmiş fırça ile uygulanmış sonucunu seviyorum. Aydınlatıcıyı elmacık kemiklerimin üstüne, burun çizgimin üstüne, kaş altıma ve üst dudak çizgime uyguluyorum.
Pigmentasyonu biraz fazla uygulama yaparken dikkatli olmakta fayda var. Birden fazla tonda aydınlatıcı rengi bulunuyor. Ben daha altın sarısı renklerini seviyorum.



Lash Renegade Maskara:
Bu zamana kadar hem ambalaj olarak hemde fırça yapısı olarak en farklı tasarıma sahip kullandığım maskara oldu kendileri!
Fırçanın arka kısmı uzatmayı, önde ki toparlak kısmı hacim vermeyi vaad ediyor. Önce tarak gibi olan kısmı uygulayıp ardından yuvarlak kısmı uyguluyorsunuz. Ben sonucu sevdim! Gün içerisinde herhangi bir dökülmede yapmadı.





wet n wild'in yeni ve birden fazla ürünlerine Gratis mağazalarından uygun fiyatlara ulaşabilirsiniz.
Resmen yeni ürünlerinin hepsi favorim oldu diyebilirim! Fırsat bulursanız hepsini bir kurcalamanızı tavsiye ederim.



Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. wet n wild ürünlerini çok beğeniyorum hem kullanışlı hem de uygun fiyatlı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...