Golden Rose Tekli Takma Kirpikleri ve Takma Kirpik Yapıştırıcısı

26 Eylül

Oldum olası bütün takma kirpikleri çok abartı bulurum ve sadece özel günlere yakıştığını düşünürüm. Günlük kullanımda benim hiç tercih etmediğim bir aşamadır. Ama son zamanlarda oldukça popüler olan tekli takma kirpikler benim için öyle değil! Hem doğal duruşu hem kullanımın kolay olması hemde bütün takma kirpikler gibi ağırlık hissi yapmamasından dolayı günlük hayatta bile tercih edebiliyorum.



Günlük hayatta biraz makyajıma özendiysem, birazda benim için özel bir günse tekli takma kirpiklerden yardım alıyorum. Tekli takma kirpikleri tüm kirpiklerime eklemiyorum. Sadece kirpik uçlarıma bir yada iki parça ekleyerek gözlerimin ve bakışlarımın daha da yukarı çıkmasını sağlıyorum, hemde kirpiklerime hacim ve yoğunluk vermiş oluyorum. Uygulama sonunda kesinlikle bakışlarımın değiştiği farklı bir hava kattığını hissediyorum.

Uzun zamandır Golden Rose markasının tekli takma kirpiklerini kullanıyorum. Kutusundan cımbız ile yavaş hareketle tekli kirpiği alıyorum. Başka bir kenara az döktüğüm yapıştırıcısından takma kirpiğin dip kısmına sürüp tekrar cımbız ile kirpiğimin dışa doğru uç kısmına takıyorum. 10-20 sn de kurumuş oluyor. Sıklığını tercihinize göre ayarlayabilirsiniz. Dediğim gibi ben sadece dış kenarlara uygulama yapmayı daha doğal buluyorum. Ama siz daha yoğun bir uygulama isterseniz aralara da tekli kirpiklerden ekleyebilirsiniz. 


Yapıştırıcı paketten çıkmıyor ben yine ayrı olarak satılan Golden Rose markasına ait kirpik yapıştırıcısını kullanıyorum. Uygulamanın sonunda yapıştırıcıyı kamufule etmek için eyeliner ile üstünden geçmeye özen gösteriyorum. En en sonda ana kirpikle daha uyumlu durması için son hamle olarak rimel sürme işlemini gerçekleştiriyorum. Bu sayede daha doğal ve bütün durduğunu düşünüyorum.

Ayrıca Golden Rose markasının tekli kirpiklerinin topuzsuz (dip düğümünün olmaması) özelliği ile gözlerde çok daha doğal bir görünüm sağlamaya yardımcı olduğunu söyleyebilirim.


Tekli takmak kirpiklerin fiyatı 20,25 TL.
Kirpik yapıştırıcısının fiyatıda 13,90 TL.



Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...