Max Factor - Healthy Skin Harmony Liquid Fondöteni

20 Aralık

Herkese merhaba!

Fondöten olarak Max Factor markasının yeni çıkardığı Healthy Skin Harmony Liquid Fondöteni'ni denmeye başladım! Sık sık güzellik marketlerine gidenlerin raflarda mutlaka dikkatini çektiği fondöten hakkında yorumlarımı bu yazımda sizler ile paylaşmak istedim.
Antioksidan içeriği ile cilde dost ve 24 saat nem dengesiyle cildinizi kurutmayan yapıya sahip.



Cildi kurutmadan pudra içerikli yapısı sayesiyle parlaklık kontrolünü gün içerisinde uzun süre sağlayabiliyor.
İçerisinde bulunan SPF 20 koruma ile cildinizi güneşten korur.

Kapatıcılık ortanın altında diyebilirim. Ben sivilce lekelerim için bir kapatıcı ile geçiyorum. Ama günlük kullanımda ciltte tabaka gibi durmayan hafif yapısından dolayı sevdiğim bir ürün oldu. Gün içerisinde cildimde fondöten olduğu hissettiren, cildim ile bütünleşen, adapte olan ürünleri daha çok seviyorum buda onlardan biri oldu.


Benim cildim yağlı ve sivilcelenmeye meyilli bir yapıya sahip. Pudralı yapısını, uygulama sonrası bıraktığı kadifemsi hissi sevdim. Ayrıca cildimde ekstra bir sivilcelenmeye sebep olmadı.

Fondötenin şişesi cam ve uygulama aparatı pompalı. Tüm cildiniz için  pompa rahatlıkla yeterli olabiliyor.

Max Factor Healthy Skin Harmony Miracle Fondötenin satış fiyatı 64.90TL


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...