Flormar Techno Fit Koleksiyonu | Aydınlatıcı, Göz Kalemi, Likit ve Kremsi Ruj, Makyaj Sabitleme Spreyi.

13 Kasım

Herkese merhaba!

Flormar markası her zaman yeni çıkardığı seri ile kullanıcılarını şaşırtıyor. Techno Fit koleksiyonu spor yaparken de trend görünmek isteyen makyaj severler dikkate alınarak hazırlanmış. Seride 11 farklı ürün yer alıyor. Ben bugünkü yazımda sizlere aydınlatıcı paleti, göz kalemi, rujları ve spreyinden bahsedeceğim.


Duo Creamy Highlighter Bej/Gold Highlighter: Bir tarafı kremsi bir tarafı pudra yapıda olan ve aydınlatıcı sevenlerin oldukça hoşuna gidecek bir ürün. Ben uygularken önce kremsi tarafını uyguluyorum üstünden pudra kısmını geçiyorum, daha yoğun ve kalıcı bir görünüm elde ediyorum. Sizlerde böyle uygulayabilirsiniz aklınızda bulunsun.

Precision Liner Göz Kalemi: Yapısı suya karşı dayanıklı olarak üretilmiş. Ben göz kalemini göz içime değilde her zaman eyeliner olarak kullanıyorum. Sürüp dağıtıyorum. Bıraktığı o buğulu görünümü seviyorum. Böyle kullandığımda kalıcılığından oldukça memnun kaldım. Sürümü kolay, kapak kısmını hafifçe döndürdüğünde kendi açılıyor. Simsiyah bir ürün değil içerisinde hafif sedefler bulunuyor. 3 farklı renk seçeneği var.

No Limit Lip Tint: Seride ki likit yapılı bu rujun kalıcılık performansı mükemmel! Seriden kesinlikle alınması gereken ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum. İlk sürdüğünüzde ıslak bir yapısı var kısa süre içinde kuruyor ve dudağınıza resmen yapışıyor. Beş farklı da renk seçeneği bulunuyor.


Lightweight Lip Powder: Pudra yapılı mat ruj, yumuşak sünger aplikatörü sayesinde dudaklara kolaylıkla uygulanıyor. Ürün alt kısmında çevirdiğinizde sünger kısmına geliyor ve uygulama yapıyorsunuz. Hafif bir dokusu var, birden fazla kat uygulayarak dudakta ki yoğunluğunu arttırabiliyorsunuz. Günlük kullanım için ideal. Kalıcılığı No Limir Lip Tint'e göre bir tık daha düşük.

Face Oil Control Fix Mist: Koleksiyonda ki makyaj sabitleme spreyi, yağlanmaya müsait bir cilde sahipsen nem seviyesini dengeleyerek yağı kontrol altına alıyor. Bu sayede makyajda mat bir bitiş sağlıyor. Hem de makyajın kalıcılığını arttırıyor.

Seriyi detaylı incelemek ve satın almak için: www.flormar.com.tr/techno-fit-koleksiyonu ziyaret edebilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...