Ağız Bakım Rutinim

10 Mart

Merhabalar
Bugün ki yazım ağız bakımım için kullandığım ürünler hakkında yorumlarımı içeriyor olacak.
Kullandığım ürünleri ve yorumlarımı merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz keyifli okumalar..



Ağız bakım rutinim 5 üründen oluşuyor.
Diş macunu
Diş fırçası
Dil fırçası
Dil temizleme köpüğü
Ağız çalkalama suyu


Öncelikle diş bakımım için Watsons tarafından gönderilen 
yeni ürünleri denemeye başladım.
Diş macunu olarak : İpana Proexpert Hepsi Bir Arada Doğal Ferah
Diş fırçası olarak : Oral-B markasının çift taraflı oynar başlık teknolojisine sahip diş fırçasını kullanmaya başladım.


Diş macunundan iyi bir sonuç almak istiyorsanız bu diş fırçası ile birlikte uygulamanız isteniyor.
Diş macununu çok severek kullanıyorum. İçerisinde tanecikler var bunu fırçalarken hissediyorsunuz.
Yoğun bir yapıya sahip macun az miktarda uygulamanız yeterli oluyor.
Kullandıktan sonra temizlemesi güzel, dişlerimin üzerinde uzun süre pürüzsüzlük kalıyor. 
Ferahlık hissini de çok sevdim.


Diş fırçası da kullandığım süre boyunca dişlerime yada diş etlerime herhangi bir zarar vermedi. 
çift taraflı oynar başlık teknolojisiyle dişlerinize kolayca ulaşıyor.



Dişlerimi temizledikten sonra sıra dil temizliğine geliyor.
Ağız kokusunun en büyük nedeni dilde oluşan bakteriler.
Kokuyu önlemek içinde onları temizlemek gerekiyor.


Temizlik içinde Yaşam Dükkanından gönderilen Dil Fırçasını ve Dil Temizleme Köpüğünü kullanıyorum.
Düzenli olarak kullanmak en büyük etken. 



Uygularken fırçaya köpükten sıkıyorum.
Dilimi bir kaç defa fırçalıyorum. Sonra sıyırıcı tarafı ile atıkları dilimden uzaklaştırıp ağzımı duruluyorum.


Bittikten sonra devamlı kullanacağım ikili oldu kendisi !
Sizde Yaşam Dükkanı'ndan edinebilirsiniz.

En son olarakta ağız çalkalama sularından kullanıyorum.
Bu ürünü bitenler yazımda görmüş olabilirsiniz.
Hem ekonomik hemde uygun fiyatlı.
Kullandığım sürede ağzımı ferahlatması benim için yeterli.
Sizde Gratislerde bulabilirsiniz. Hatta indirimlerde denk gelirseniz 2-3 TL gibi komik fiyata alabilirsiniz.



Benim Ağız Bakım Rutinim' de kullandığım ürünler bu şekildeydi.
Sizin bu ürünler hakkında yorumlarınız nasıl ? Benimle görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba. Plastik diş fırçası ve kimyasal diş macunu yerine daha sağlıklı ve doğal Toothwak'ı tavsiye edeceğim : www.toothwak.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...