Günün ojesi #9 | Bordo Aşkı !

29 Mart

Merhabalar
Günün ojesi kırmızı bordo severler için geliyor.
Kış aylarının son günlerindeyken, koyu renk ojelere veda etmeden sizlerle güzel bir bordo oje ile tanıştırmak istedim.



Bordo oje her zaman bir kurtarıcı oje olmuştur benim için. Her türlü kıyafetle çok yakıştığını düşünüyorum.
Bordo ojeler benim için 2'ye ayrılıyor.
1. Kırmızın bir kaç ton koyusu
2. Siyaha yakın bordo.

2 çeşidi de her zaman severim. Bugünkü oje kırmızının bir kaç ton koyusu bir bordo !
Bu bordo oje NYC markasının Fine Red Wine #235 renkli ojesi.

Resimlerde gördüğünüz rengi 2.katta elde ettim.
Tek kat uygularsanız çok yoğun uygulama yapmanız gerekir.
Ojenin kuruma hızı biraz geç.


10 güne kadar kalıcılık vaad ediyor. Maalesef benim tırnaklarımda top coat ile 3-4 günden fazla dayanamadı.


NYC markalı ojeleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.


Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...