Essence Blush Stick { 030 Miss Peachy }

27 Kasım



 Herkese merhaba :)
Bugün size essencenin krem allıklarından bahsetmek istiyorum. Bildiğim kadarıyla bu seriyi yeni çıkardı ve denemek için hemen aldım  :)
Daha önce hiç krem allık kullanmamıştım ve merak ediyordum. Bir gün gratiste essence standında ilgimi çekti ve fiyatının uygun olmasıyla birlikte hemen alıp denedim.





Resimde gördüğünüz gibi 3 rengi mevcut. Ben daha çok bronz tonlarını sevsemde 030 miss peachy yani resimde ki en sonda ki hafif turuncumsu renge bir sanş vererek değişiklik yapmak istedim :)







Öncelikle ürünün kokusu harika ötesi. Bu avantajlarından birisi tabiki kimse kötü kokan bir ürünü yüzüne sürmek istemez. Fiyatının uygunluğu diğer artısı yanlış bilgi vermek istemiyorum ama 10 lira yoktu diye hatırlıyorum. Ürünü çok az kullanmanız yeterli oluyor.Yüzde ki kalıcılığı ise fiyatına göre iyi.








                          
  ürünün tende bir kez sürdüğünüzde duruşu 

ürünü dağıttınız da duruşu 

Krem allığı nasıl uyguluyorum diye sorarsanız ben elimle uyguluyorum. Önce elimle bir miktar alıp elimde ısıtıyorum ardından elmacık kemiklerimin üstüne hafif hareketlerle yüzüme yayıyorum. Benim gibi daha önce hiç krem allık kullanmamış olanların bir ön yargısı olabilir ama uygulanışı kolay ve cilde doğal bir ışıltı vermesini çok sevdim. Allığa ihtiyacınız varsa yada krem allıkları merak ediyorsanız bu ürüne bir sanş vermenizi tavsiye ederim :)

İyi günler..


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...