Watsons ~ Bira Özlü Şampuan

19 Kasım


İyi günler .. :)
size daha önce bazı bloglarda gördüğüm ve merak edip watsonsdan aldığım bira özlü şampuandan bahsetmek istiyorum.
Şampuan adından anlaşılacağı gibi bira özlü.Ürün 400 ml ve şişesi pompalı bu sayede fazla kullanımları önleyebiliyor. Şampuan neler vaad ediyor derseniz saçınızı temizler ve hacim kazandırır.Buğday proteini ile zenginleştirilmiş olup saçınıza güç ve canlılık kazandıracağını söylüyor.
Peki benim görüşlerim neler : Saçlarım ince telli ve hacimsiz özellikte. Benim saçlarıma aman aman hacim verdiğini söyleyemem orta dereceli denebilir bu konuda. Şampuandan sonra saç kremi kullanmadığım zaman sert olduğunu taramakta zorlandığımı söyleyebilirim. Zaten ürünün arkasında iyi sonuç almak aynı ürünün saç bakım cilasını kullanmanızı öneriyor oda bu yüzden sanırım :) Kokusu bira özlü diyence belki ön yargı oluşturabilir ama normal bir şampuan kokusu bulunmakta.
Gelelim benim için en büyük etkisi saçımda kepek oluşturması ve bunu farkettiğim an kullanmayı bıraktım. Tabi herkeste aynı etkiyi yaratmayabilir ama hassas saç deriniz varsa şampuan değişikliklerinden hemen etkileniyorsa 2 kez düşünün derim :) fiyatı 4.99 tl olması lazım.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...