Vichy ~ Aqualia Thermal Nemlendirici Krem

21 Kasım

Merhabalar 
Son zamanlarda kullandığım nemlendirici kremden sizlere bahsetmek istiyorum.

Vichy Güçlendirici & Yatıştırıcı 48 Saat Nemlendirici Bakım Kremi
Bu krem öncelikle Hassas ve nemini kaybetmiş, normal karma ciltler için.
Vichy bu krem hakkında neler diyor: 
Cilt bariyerini onarmak için, hassas ciltler yüksek nemlendirmeye ihtiyaç duyar. Aqualia Thermal, 15 yararlı mineralce zengin Vichy Termal Spa Suyu'nun gücünü yenilikçi dolgunlaştırıcı ve nemlendirici maddelerle birleştirir ve 48 saate kadar yoğun nemlendirme sağlar. Ciltteki yumuşaklık ve nemlilik hissini artıran Aquabioryl ile güçlendirilmiş formülü cildin görünümünü değiştirir. Rahatsızlık hissi olmadan nemlenen cilt günlük saldırılara karşı direnç kazanır. Daha yumuşak ve güzel görünür.
Kremi gece ve gündüz cildimi temizledikten sonra uyguluyorum.
Kremin yapısı yoğun değil, hafif sıvı bir yapısı var.
Çok az miktar uygulamam tüm cildime yetiyor.
Cildim karmadan yağlıya dönük. Kremi uyguladıktan herhangi bir yan etkisini yaşamadım.
Aksine gün boyu nemlenen yumuşacık bir cildim oluyor.
Kokusu da çok hafif ve fresh.

Elimde deneme boyu vardı (15ml) ve tatilde yanımda taşımam içinde çok iyi oldu.
Elimde ki ürünler bittikten sonra büyük boyunu da alabilirim.
İnternette araştırdığımda 50 ml boyutu genel olarak fiyatı 40-50 TL arasında değişiyor.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Güzel bir nemlendiriciye benziyor denemek lazım :)
    Blogunu takibe aldım canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Gercekten iyu bir nemlendirici :) deneme boyuda cok şirin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...