Bitenler & Çöpe Gidenler #8

26 Nisan

Merhabalar
En sevdiğiniz yazı dizisi olan Bitenler & Çöpe Gidenler yazılarının bugün 8.sini okuyorsunuz.
Bitenler & Çöpe Gidenler #7' den beri neler bitirmişim ? Çöpe attığım ürün olmuş mu ? 
Merak ediyorsunuz okumaya devam edebilirsiniz.
Keyifli okumalar ..





Genel olarak bakarsınız bitirdiğim yada çöpe attığım ürünler resimde ki gibi.


Öncelikle makyaj ürünleri ile başlamak istiyorum.


1 - Clinique Anti Blemish Fondöten : Uzun zamandır kullandığım bir fondötendi sonunda bitti.
Ciltteki sivilcelerle savaşıp aynı zamanda ciltteki yağı kontrol altına alıyor. 
Orta derece bir kapatıcılığı vardı. Şimdi tekrar almam çünkü yaz yaklaştığı için fondötenleri bir kenara bırakıyorum artık BB-CC kremleri kullanıyorum.

2 - Flormar Pudra : Uzun süredir kullanıyordum hatta ambalajıda değişmiş artık sanırım. Dibini görmüştüm ne güzel ama artık kokusunun değiştiğini farkettim ve çöpe gitti.

3 - Golden Rose Dipliner : Kalıcılığını, siyahlığını ve parlaklığını çok sevdiğim bir eyelinerdı.
Fakat gördüğünüz gibi ambalajı çok çabuk kırılıyor bu yüzden tam kapanmıyor ürün hava alıyor. Hava aldığı içinde eyeliner kuruyor :/ Kuruduğu için çöpe gitti.


4 - La Roche Posay Toleriane Gel Mousse : Uzun süre severek kullandığım ve hatta favorim olan bir temizleyici jel. Normal ve karma ciltler için uygun bir temizleyici. Sabun, parfüm ve paraben içermediği için rahatlıkla kullanabilirsiniz. 

Ayrıntılı yazısını aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

5 - Farmasi Göz Makyaj Temizleyicisi : Günlük göz makyajı çıkarmada başarılı. Ağır göz makyajlarında ise 2. pamuk ile üstünden geçmek istiyor. Fiyatı bana biraz fazla gelmişti. Nisan 2015 kataloğunda 39TL olarak gözüküyor. Daha uygun performansından da memnun kaldığım ürünler olduğu için tekrar alacağımı zannetmiyorum.

Ayrıntılı yazısını aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

6 - Bebak Gülsuyu : Daha önce ki bitenler yazılarımda da görmüşsünüzdür.
Karma bir cilde sahibim. Cildime uygun ne zaman tonik alsam aşırı kurutuyor ve bir kaç kullanımdan sonra kullanmıyorum. Bende bu yüzden uzun zamandır gülsuyunu tonik olarak kullanıyorum. Çok memnunum.

Ayrıntılı yazısını aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

7 - Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili : Bitenler yazılarımın demirbaşı, olmazsa olmazım!
Hem mavisinden hem pembesinden çok memnunum. Her zaman elimin altında olur.
Diğer bitenler yazısında yine göreceksiniz şimdiden söylüyorum :)

Ayrıntılı yazısını aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.


8 - Perfect Purity Ağız Bakım Suyu : Çok uygun fiyatlı bir ürün. 
Fiyatına göre performansı harika. Boyutuda çok büyük uzun süre kullanabiliyorsunuz.
Gratislerde bulabilirsiniz. Mavisini de yeşilini de severek kullanıyorum.

Ayrıntılı yazısını aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

9 - Elseve Kırılma Karşıtı Sıvı Saç Kremi : Hiçbir etkisini görmediğim zar zor bitirdiğim bir ürün oldu. Birdaha almayacağım. 

10 - Claire's Vücut Spreyi : Kalıcılığını ve kokusunu çok beğendiğim bir vücut spreyiydi. 
Bende ki kokusunun adı ' Touch Of Romance '
Görevlinin söylediğine göre artık bu seri satılmayacak. O yüzden sanırım bir daha alamayacağım.

Ayrıntılı yazısını aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.


11 - Dove Yoğun Onarıcı Şampuan : Benim için sıradan bir şampuandan farkı yoktu.
Bir daha alır mıyım kararsızım :/

12 - Seranem Vücut Bakım Şampuanı : Kokusu çok taze ve kalıcıydı. Temizlemesini de çok başarılı buldum. Ama çok çabuk bitiyor :(

13 - Yves Rocher Duş Jeli : Çiçeksi hafif bir duş jeliydi. Kokusu kalıcı değil ve buda çok çabuk bitiyor :(

Ayrıntılı yazısını aşağıda ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.


Son zamanlarda bitirdiklerim bu şekildeydi. Sizin bu ürünler arasında beğendiğiniz yada çöpe attığınız ürünler var mı ? Paylaşırsanız çok mutlu olurum. 


Yazımı okuduktan sonra blogumu sağ tarafta bulunan ' BU BLOGU TAKİP ET ' 
resmine tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...