Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Serisi | Şampuan & Saç Kremi

14 Nisan

Merhabalar 
Kısa süre önce katıldığım lansmanda hediye edilen Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım serisini hemen kullanmaya başlamıştım.
Yazı çok uzun olmasın diye bugünkü yazımda seride bulunan Şampuan & Saç Kremi hakkında oluşan yorumlarımı sizinle paylaşacağım.
Merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz.
Keyifli okumalar..

Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Serisi

Seri ile;
Saçlarınıza yıpranmadan, korkmadan cesurca şekillendirme imkanı sunuyor. 
Tamamen yenilenen Pantene serileriyle saçlarınızı dilediğiniz gibi şekillendirirken; gücünü, sağlığını ve güzelliğini de koruyabilirsiniz. Yeni Pantene Pro-V formülündeki klinik olarak kanıtlanmış anti-oksidan teknolojisi, saçtaki tekrarlayan yıpranmaları bulup onarır. Böylece saçlar her yıkamada daha sağlıklı görünür ve güzelleşir. 

Bu seri kuru ve yıpranmış saçlar için!


Şampuan;
Klasik pantene kokusu var. 
Kuru ve yıpranmış saçları şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı nemlendirmeye ve korumaya yardımcı oluyor. Parlak bir görünüm kazandırmaya yardımcı oluyor.
Temizlemesi, yumuşatması gibi verdiği etkileri sevdim.
Fakat benim saçlarım yağlı. Yağlı saçlar için çok uygun bulmadım.

Şampuan İçeriği

Şaç Kremi;
Bununda kokusu klasik pantene kokusu.
Saçlarımı şampuanlayıp duruladıktan sonra uyguluyorum. Sadece saç boyuna uyguluyorum. Çünkü dediğim gibi yağlı saçlara sahibim diplere saç kremi uygularsam duştan sonra hemen yağlı saçlarım olabilir. Ayrıca yeni çıkan saçlarımın bakıma ihtiyacı olmadığını düşünüyorum.
Yumuşatması ve pürüzsüzleştirmesi çok güzel.
Saç kremini şampuandan daha çok sevdiğimi ve yeniden alacağımı söyleyebilirim.

Saç Kremi İçeriği

Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Serisi | Şampuan & Saç Kremi 

 Şampuan & Saç Kremi hakkında yorumlarım bu şekilde. Seride ki diğer ürünler hakkında yorumlarımı ilerleyen zamanlarda burada bulabilirsiniz.

Yazımı okuduktan sonra blogumu sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...