Shangri-La Bosphorus İstanbul 'da #güzelliğimizannemizden Blogger Etkinliği

13 Mayıs

Merhabalar
Cumartesi günü canım arkadaşım Ümmühanın 2 aydır uğraştığı  #güzelliğimizannemizden Blogger Etkinliğindeydim. Herşey kusursuzdu. Detayları merak ediyorsanız yazıyı okumaya devam edebilirsiniz.
Keyifli okumalar..

Etkinlik Beşiktaşta Shangri-La Bosphorus otelde gerçekleşti. Otele ulaşım çok kolay. Deniz müzesinin hemen arkasında iskelenin karşısında bulunuyor.
Benim her zaman dikkatimi çeken bir yerdi. Canım arkadaşımın etkinliği sayesinde orda da bulunmuş oldum.



Etkinlik otelin içinde bulunan IST TOO restaurantında gerçekleşti. Öncelikle etkinlik sahibi olan Ümmühan ardından da otelin yetkilisi olan ve bütün gün bizimle ilgilenen Anıl Bey konuşmasını yaptıktan sonra etkinlik başladı. Hem kahvaltılarımızı yaptık hem sohbet ettik. 


Kahvaltımız bittikten sonra o gün aramızda belli firmalardan yetkililer vardı. Hem ürünleri hem firmaları hakkında bizi bilgilendirip hediyelerini takdim ettiler.

Şanlı İlaç 

 Tavsiye Kanalı 

Harmolance 

Doğanay Gıda
Partylite

Revox
Qnet Couleurs

Rafinera

Rossmann

Strawberrynet
Firmalardan gelen yetkililerin konuşmaların ardından bol bol sohbet edip fotoğraflar çekildik.
Sonrasında Ümmühan tek tek diğer firmalardan gelen hediyeleri bize verdi.
Ümmühan bu etkinlik için 2 aydır uğraşıyordu ve emeklerinin karşılığını fazlasıyla aldığını düşünüyorum. Canım bizi ellerimiz dolu dolu eve gönderdi.
Burdan canım arkadaşım Ümmühana çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık canım.
Tekrardan otel yetkililerine ve Anıl Beye de burdan teşekkürlerimi iletiyorum.

En kısa zamanda sponsorların bulunduğu yazıda görüşmek üzere..

ETKİNLİĞE KATILAN BLOGGER ARKADAŞLARIM

Ümmühan Çelikel ( http://www.ummuhancelikel.com/
Rabia Tornacı ( http://www.tavsiyesever.com/
Seda Yıldırım ( http://www.thecupofbeauty.net/
Ayşe Büşra Şahin ( http://morrmenekse.blogspot.com.tr/


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Emeğine sağlık canım çok güzel bir yazı olmuş destek olup katıldığın için çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...