Flormar Göz Makyaj Temizleme Pedleri

11 Mart

Herkese Merhaba,
Bugün sizlere gün içerisinde makyaj temizliğinde kurtarıcım olan Flormar Göz Makyaj Temizleme Pedlerinden bahsetmek istiyorum.
Detaylı yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz. 
Keyifli okumalar..


Bu pedleri Flormar'ın sitesinden bir online alışveriş yaparken merakım sonucu almıştım.
Orta boyutta yuvarklak kutunun içerisinde 100 adet ped bulunuyor.
Pedler yuvarlak ve tam göz boyutunda. 



Pedler ne çok ıslak nede çok kuru, tam orta kıvamda. Hafif bir aloe vera kokusu bulunuyor.
Benim bu pedler hakkında ki hemen kurur gibi bir ön yargım vardı ama uygun fiyatlı olduğu için alıp denemek istemiştim. Ama kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım. Her aldığım ped aynı ıslaklıktaydı.

Temizleme performansına gelirsek, 
Günlük makyajlarınızda bir gözünüze bir ped oldukça yeterli oluyor.
Ama ağır gece makyajlarınızda mutlaka kalıntılar kalabiliyor bunun içinde 2 ve hatta 3. ped gerekli olabiliyor.
Evet, benim en büyük kurtarıcılarımdan oldu neden? 
İşten eve geldiğimde makyajımı temizlerken gözlerim için ekstra ürün ve pamuk ihtiyacım ortadan kalktı. Hemen pedlerden alıp gözlerimi temizliyorum, yüzümü gel ile yıkıyorum bitiyor!

Dipnot:
Bu göz makyaj temizleme mendilleri, dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş ve lens kullanıcıları için de uygun olduğu söyleniyor. 



İnternette şu an ki fiyatı 12,90TL. Ürün satın almak için aşağıda ki linke tıklayabilir, detaylı bilgi alabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...