The Balm Far Bazı | Put A Lid On İt

07 Mart

Herkese merhaba :)
Yağlı göz kapaklarınız varsa yada göz makyajınızın kalıcılığını arttırmak istiyorsanız far bazı sizin için olamazsa olmaz!
Uzun zamandır kullandığım The Balm markasının Far Bazını yazının devamında inceledim.
Merak ediyorsanız yazının devamına davetlisiniz..
Keyifli okumalar!

The Balm markası Gratislerde satılan ambalajları ve performansları ile gönlümüzü çalan bir marka. Far bazı da ülkemizde oldukça popüler. Bu yüzden benim gibi bulmakta zorluk çekebilirsiniz, hele de indirim günlerinde..



Eskiden bir far bazı ihtiyacı hissetmiyordum ta ki işe girene kadar. Makyajımın tüm gün akmadan dağılmadan kalması gerek çünkü her an bir toplantı, etkinlik olabiliyor. Bu yüzden far bazı arayışımda The Balm yardımıma koştu. Bir indirim sırasında %50 indirimle aldım ve denemeye başladım. Alalı 3-4 ay olmuştur.

Nasıl uyguluyorum?
Çok çok az miktarda baş parmak ucuma alıp, iki baş parmağımla ısıtıp göz kapaklarıma uyguluyorum. 



1-2 dk bekliyorum, kısa sürede emiliyor ve göz makyajıma başlayabiliyorum.
Renk veren bir baz olmaması da bence artılarından!

Başta dediğim gibi yağlı göz kapaklarınız varsa gün içerisinde farınız göz kapağınızda katlanma çizgilerinize dolar, eyeliner göz kapağınıza izi çıkar. 

Tam da bu sorunlarıma çözüm oldu bu ürün. Far bazı kullandığımda yaptığım göz makyajı tüm gün yerinden oynamadı diyebilirim. Hem farlarımın renkleri daha canlı, daha güzel ve kalıcı oldu, hemde eyelinerım kalıcılığını arttırdı.



Ambalajı ne kadar küçük gözükse de, ben her gün kullanmama rağmen dediğim gibi 3-4 aydır kullanabiliyorum. Çünkü gerçekten çok çok az alıp uygulama yapmanız yeterli olabiliyor.

Aşağıda ki resimlerde sizlere farların normal ve far bazı uyguladıktan ki görünüşlerini göstererek farkı anlamanıza yardımcı olmak istedim.



Sizde denemek isterseniz Gratislerin The Balm standlarında bulabilirsiniz.


Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...