Physicians Formula Eye Booster Kirpik Ekleyici Kit

26 Ocak

Herkese merhaba!
Physicians Formula 'nın elimde ki ürünleri ile yaptığım makyajı ve ürünleri paylaşınca size blogda en çok okumak istediğinizi sormuştum. Neredeyse herkes Eye Booster Kirpik Ekleyici Kiti çok merak ettiği yanıtını vermişti. Bende yorumlarım artık oluştuğu için vakit kaybetmeden sizlerle yorumlarımı paylaşmak istedim. Physicians Formula Eye Booster Kirpik Ekleyici Kit hakkında yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz, keyifli okumalar..



Physicians Formula Eye Booster Kirpik Ekleyici Kit içerisinde kirpik dolgunlaştırıcı maskara ile kirpik ekleyici toz maskara bulunuyor. 

Bu kit seyrek, kısa ve belirsiz kirpiklerin daha belirgin, daha dolgun ve uzun gözükmesi için geliştirilmiş. Aynı zamanda parfüm, gluten ve paraben içermeyen bir formüle sahip.

Nasıl uygulanıyor sorusuna gelirsek,
Öncelikle maskarayı baz olarak tüm kirpiklerinize uyguluyorsunuz. Ayrıca maskaranın içeriğinde ki besleyici içerikleri ile kirpiklerin beslenmesine yardımcı oluyor.
Yalnız çabuk olmanız gerekiyor maskaranın kurumasını beklemeden 2. adıma geçmeniz gerekiyor. Bu yüzden işlemleri önce tek gözünüzden uygulayıp sonra diğer gözünüze geçmenizi tavsiye ederim.


Yukarı da bahsettiğim gibi maskara kurumadan extensions toz maskarayı kökten uca kadar kirpiklerinize uyguluyorsunuz. Ama bu adımda çok dikkatli olmanız gerekiyor. Uygulama yaparken gözleriniz yukarı doğru değilde aşağıya doğru bakarken uygulama yapmanızda fayda var. Çünkü tozlar dağılma yapıyor. Yukarı doğru bakarken uyguladığınızda gözlerinizin içine girebiliyor ve gözlerinizi yaşartma yapıyor. Aşağıya bakarken uygulamada da dökülme yapabiliyor. Ama bu daha az oluyor tabiki yüzünüzde ten makyajı yoksa yüzünüze zaten yapışmıyor. Elleriniz bastırmadan, kuru bir peçete yardımı ile yada benim gibi kurutma makinesi ile yüzünüze hafif hava vererek dökülen tüyleri uçurabilirsiniz. Ve gün içerisinde de dışarıda olacaksınız, rüzgarlı bir havaya falan maruz kalacaksanız iyi yapışmayan kirpik tozları dökülme yapabiliyor. 

Son olarak bir kat daha maskarayı ekleyici tozların kirpiklere yapışması için tekrar uyguluyorsunuz. Bu aşama toz kirpiklerin yapışması için çok önemli yoksa yukarı da dediğim gibi gün içerisinde de dökülme yapabiliyor. 


Ben kirpiklerde doğal görünümü değilde bol hacimli, yoğun duran halini daha çok seviyorum. 
Takma kirpik takmayı da açıkçası hiç sevmiyorum. Bu yüzden sanırım bu ürün benim istediğimi direkt karşılıyor. Yoğun, uzun ve hacimli kirpiklere takma kirpiklere ihtiyacım olmadan ulaşmamı sağlıyor.
Aşağıda ki görselde yukarı da anlattığım gibi önce maskara, sonra toz ve son adım olarakta tekrar maskara ile geçtim. Bence burada işin sırrı kirpik ekleyici toz maskarada. Resmen kirpiklere takma kirpik etkisi yapıyor. Hemde ağırlık yapmadan!


Temizlenmesi konusunda ben tereddüt ediyordum ama çok kolay bir şekilde kirpiklerden çıkıyor. 
Setin indirimsiz fiyatı 95 TL. Çeşitli online satış sitelerinde indirimler ile daha uyguna alabilirsiniz. Benim gibi takma kirpik ile uğraşmayı sevmiyorsanız ama bir o kadar da dolgun kirpikleri seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim!


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...