Dermalogica in Dermal' de Cilt Bakımı

03 Mart

Herkese merhaba!
İnstagramdan (@ozlemindunyasindan) takip edenler bilir geçtiğimiz günlerde Dermalogica in Dermal cilt bakımındaydım. Storieste detayları paylaşırken bir sürü soru aldım daha detaylı olması için blogda sizlere yazmak istedim. 

Dermalogica in Dermal'de uzman ekip tarafından Dermalogica ürünleri ile cilt bakımları yapılmaktadır. Aslında sadece cilt bakımı demek doğru olmadığını gidince anladım. Cilt bakımı için odaya girip çıktığınız an hem bedeniniz hem ruhunuz rahatlamış olarak çıkıyorsunuz. 

Bakım sırasında yalnızda profesyonel Dermalogica ürünleri kullanılmaktadır. Cilt bakımı yapılmadan önce siz bir form dolduruyorsunuz ve cildiniz ile ilgili sorular cevaplıyorsunuz. Bunun sonucunda da uzmanda cildinizi inceledikten sonra cildinize uygun ürünler ile bakıma başlanıyor. Dermalogica ürünlerinden cildinizi tahriş edici ve sivilce oluşuma neden olan maddeler bulunmuyor. (lanolin, alkol, suni renklendirici gibi) Ayrıca üretimde hayvanlar üzerinde deneyler yapılmamaktadır. 

Precleanse ile cilt temizliğine başlanıyor. Bu yağ ile cildinizin derinlemesine temizlenmesi, makyaj kalıntılarından giderilmesi sağlanıyor. Bir sonra ki aşamada uygulanacak olan temizleme işleminin daha etkin olmasını sağlıyor. 
Temizleme 2 adımdan oluşuyor. Precleanse ile ilk temizleme aşamasından sonra Clearing Skin Wash temizleme yapılıyor. Bu temizleyici benim cildime uygun seçiliyor. Sivilcelenmeye meyilli ciltler için köpük bir temizleyici. Bu temizleyici cildi kurutmadan aşırı yağ emiyor ve içeriğinde ki Beta Hidroksi Asit türü olan Salisilik Asit doğal eksfoliasyon işlemini hızlandırarak tıkanmış gözenekleri temizliyor ve oluşacak sivilce görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor.


2 aşamalı temizlikten sonra en sevdiğim aşamaya geliniyor peeling. Bu aşamada da en yeni ürünü olan Daily SuperFoliant kullanıldı. Bu ürün de cilt yaşlanmasını hızlandırdığı bilinen çevresel tetiklerle savaşmaya yardımcı oluyor. Gelişmiş toz formülü, gözenekleri derinlemesine temizlemek ve çözmek için suyla temas ettiğinde harekete geçiyor. Sonucunda ölü derilerinden atılmış, yumuşamış ve parlaklığına kavuşmuş bir cilt bırakıyor.

Temizleme ve peeling aşamasından önce cildimde ki kirliliği anlamak için bir test yapıldı bir de sonra sonucu resimde sizde farketmişsinizdir:)
İsteğe bağlı sıkma işlemi gerçekleşiyor ben isteyen taraftım çünkü çene bölgem doluydu onların sıkılmasını istedim. Sıkma işleminin ardından bir cihaz ile ışın verilerek dezenfeksiyon işlemi uygulanıyor. Ve ardından cildi daha da rahatlatmak için yulaflı miss gibi kokan bir maske uygulaması gerçekleştiriliyor. Maske Multivitamin Power Recovery Masque
Maske ile 10 dakika beklerken harika bir masaj yapılıyor. Resmen hiç bitmesin istiyorsunuz.


Maske temizlendikten sonra cildinize uygun önce göz çevresine sonrada cildinize nemlendirici uygulanıyor. Bende uygulanan ürünler:
Göz çevresi için: İntensive Eye Repair
Cilt için nemlendirici: Active Moist (Yağsız, hafif yapılı, karma ciltler için uygun ve suni koku ile renklendirici içermiyor.)


Ve son dokunuş hafif renkli bir güneş koruyucu ile yapıldı ve ben bu ürüne BA-YIL-DIM!
SPF 30 içeriyor. İster tek başına ister daha da kapatıcılık isterseniz fondöteniz ile karıştırarak uygulayabiliyorsunuz. Yazın bu ürünü kesinlikle almayı düşünüyorum. 


Dermalogica in Dermal' de benim gibi cilt bakımı deneyimlemek isteyenler için aşağıya bilgilerini bırakıyorum. Detaylı bilgiyi aşağıda ki numaralardan arayarak alabilirsiniz.
Adres: Hakkı Yeten Caddesi Doğu İş Merkezi No:12 Kat:1 Daire:3 Fulya/İstanbul
Telefon: 0212 240 7777 - 0212 240 7949

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...