Chloe Love Story Parfüm Yorumlarım

27 Şubat

Herkese merhaba!
Havaların ısınması ile birlikte bende ağır kokularımı bir kenara kaldırmaya başladım ve bahara-yaza uygun kokularımı çıkarmaya başladım. #adadabirkisgunu projemizde tanıştığımız Chloe Love Story Parfümümü kullanmaya başladım.



Chloe markası parfümler bakımından çok sevdiğim bir marka. Çoğu kokusu benim zevkime hitap ediyor. 

Love Story parfümünün ambalajını incelersek: ikonikleşen cam şişesini taçlandıran altın renginde metal plakası, şeffaf kapağı ve bu tasarımın kenarına kondurulmuş, modern ve şık Chloé ruhunu yansıtan, ince zarif kurdele bulunuyor. Bu ambalajın tasarımının ilhamı da Pariste ki Pont des Arts köprüsünde ki aşk kilitlerinin olduğu söyleniyor. 


Kokusu ile şişenin tasarımın birbirine çok uyumlu olduğunu düşünüyorum. Oldukça romantik bir kokuya sahip ve benim gibi bahar, yaz aylarında hafif kokuları tercih edenlerin çok seveceği bir koku.

Bir aşk hikayesinin parfümü olan Love Story'nin üst notasını neroli oluşturuyor.
Orta notalarını mutluluğun sembolü olan madagaskar yasemini ve portakal çiçeği, 
Alt notalarını da sedir ağacı ve misk bileşiminden oluşuyor. 
Yani kısacası çiçeksi ve oldukça yumuşak bir kokusu var.
Kalıcılığına gelirsek tenden tene tamamen değişen bir konu bu. Benim için ortanın bir tık üstünde oldu. Eğer sabah çıktıysam evden ve gece geç saatlere kadar dışarıda olacaksam mutlaka yanıma alıp tazelemem gerekiyor. Ama kokusunu tenime çok yakıştırdım bitince tekrar tekrar alabileceğim kokulardan!


Chloé Love Story'i Sephora, Tekin Acar, Boyner, Lidyana ve Sevil mağazalarından bulabilirsiniz.
75 ml fiyatı 400 TL. 

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...