Evde Boyasız Saç Rengi Açma - Palette Kalıcı Doğal Renkler Renk Açıcı Sprey

10 Eylül

 Herkese merhaba!

Biz kızlar zaman zaman saçlarımızda değişiklik yapmayı çok severiz. Özellikle yaz aylarında daha açık, sarı alt tonlu renkler severiz. Bende bu yaza çıkmadan önce saçlarımı kendime göre oldukça radikal karar verip baya kısalttım. Uçlarda olan ombre sarı boyaların tamamı gitti. Ve böyle olunca da saçlarım oldukça koyu gözükmeye başladı. 

Bu sefer boyatmaktansa evde kendim yapabileceğim yöntemleri araştırmaya başladım. Uzun zamandır merak ettiğim ve denemek istediğim Renk Açıcı Spreylerini araştırdım. Palette markası indirimdeydi, denemek için aldım ve kullanmaya başladım. 

Bu ürün güneş ve ısı ile aktifleşiyor. Ürünü sprey formunda, saçlarınıza istediğiniz bölgesine ve yoğunlukta sıkarak mutlaka daha sonra tarıyorsunuz. Ellerinize aman dikkat edin, ellerinize temas ettiğinde ve uzun süre kaldığında yanma yapıyor. Eğer ellerinizle saçlarınıza ellerseniz ilk uygulamada ya da ürün ellerinize gelirse hemen yıkamanızı tavsiye ederim. Saçlarınızda kuruduktan sonra zaten böyle bir durum kalmıyor.

Ben ürünü temiz saçlarıma hafif nemli iken uyguladım ve hemen ardından bolca taradım. Ardından saçlarımı güneşte ürünle birlikte beklettim. Ben tatilde 3 gün üst üste kullandım. Öncelikle saçlarım resimde de anlayabileceğiniz gibi koyu hafif küllü bir kahve. Normalde de yazın güneşte açılmaya çok meyilli. Renk Açıcı Sprey saçlarımın rengini bence oldukça kırdı. Ama ürünün üstünde ki resimde de yazan eşsiz sarılar ibaresine sarınırım aldandım ben, maalesef sarı gibi bir ton olmadı. Daha turuncumsu, karamelimsi ara bir renk oldu. Belki bir kaç gün daha kullansam sarıya gider miydi bende soru işareti.. Dilerseniz evde de sıkarak saç kurutma makinesini kullanarak ısı yolu ile de açabiliyorsunuz. Ama ben hala cesaret edip bir daha uygulayamadım. Ürünün içeriğinde açıcı olarak hidrojen peroksit bulunuyor. Bunun yanı sıra argan yağı, pantenol gibi saçı besleyici içerikler de bulunuyor. Fakat ben ürünü uyguladıktan sonra saçımı çok kuruttuğunu ve birazda yıprattığını gözlemledim. Bu yüzden saçlarımı yumuşatmak düzenli olarak sık sık nem maskeleri uyguladım ve hala devam ediyorum.

Sonuç olarak aslında renginin açılmasından, koyu rengi kırması güzeldi. Ama sanırım ben daha sarı istediğim için çok memnun kalamadım.

Ürünün çoğu kozmetik firmasından bulabiliyorsunuz. Oldukça uygun fiyatlı, 10-15 TL arasında bulabilirsiniz. Saçlarının rengini kırmak isterseniz sizler de kullanabilirsiniz.

Sevgiler,

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...