Yüz Tüylerimi Nasıl Alıyorum? | Evde Kaş-Bıyık Alma | Trimmer Tüy Alıcı

02 Ekim

Herkese merhaba!

Uzun zamandır evde kendi yöntemlerimle kaş ve bıyıklarımı alıyorum. Bugün size de özellikle bu pandemi sürecinde yardımcı olabileceğinden paylaşmak istiyorum.

Ben kaşlarımı zaten uzun zamandır dağınık seviyorum, yeni alınmış görüntüsü sevmiyorum. Ondan dolayı uzun zamandır kendi haline bırakıp, kendi kendime kalınlaştırdım. Kaşlarını alırken de hiçbir zaman inceltmiyorum sadece dağınık görünen kısımları toparlıyorum. Gelelim uygulamaya öncelikle kaşlarımı yukarıya doğru tarıyorum sonrasında uzayanları makas ile kesiyorum. Kaşlarımın şeklini bozan tüyleri cımbız yolu ile alıyorum. En son kaşlarımın ortasını, üstünü ve altını yalnızca dikkat ederek kaşlarıma çok yaklaştırmadan Trimmer adında bu cihazla alıyorum. Ve hop evde kendi kendime tertemiz bir görüntü elde diyorum.

Ben ayrıca uzun zamandır bıyıklarımı da bu cihaz ile alıyorum. İlk internette gördüğümde korkarak uygulamıştım acaba erkek bıyıkları gibi sert yapar mı iz bırakır mı diye.. Ama yaklaşık 2 senedir bu şekilde alıyorum. Aldıktan sonra lekelenme ya da yeni çıkan bıyık tüylerinde herhangi bir sertleşme hiç yaşamadım. Tabi yine söylemekte fayda var herkesin tüy yapısına göre bu farklılık gösterebilir. Bu işlemleri yaparken her zaman bol ışık olan bir aynanın karşında olmak daha iyi olacaktır. Bir noktaya da değinmekte fayda var bu ürün tüyleri kesiyor, cımbız ya da ip gibi dipten alma söz konusu değil. Bundan dolayı da hiçbir şekilde acı hissetmiyorsunuz.

Ben bu cihazla epilasyona giderken tanışmıştım. O gün bu gündür sürekli elimin altında olan kurtarıcı ürünüm! Sadece yüzümde olan tüyler için değil tatilde falan hep yanımda olur, küçük çıkan beni rahatsız eden tüm tüylerimi bunula hemen alabiliyorum. Sadece dikkat edin uygulayacağınız bölgenin kuru olması önemli! Birçok markanın bu çeşit ürünleri artık mevcut. Ben Rossmann'dan bu ürünü almıştım. Size incelemeniz için aşağıya link bırakıyorum. 

www.rossmann.com.tr/kozmetik-tras-aleti

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...