yamachigold.com alışveriş deneyimim

03 Kasım

Herkese merhaba,

Takılar biz bayanların her zaman olmazsa olmaz aksesuarlarından olmuştur. Gerek sade bir küpe gerekse bir kolye her zaman üstümüzde kombinimizin tamamlayıcı parçası oluyor. Çoğu zamanda taktığımız takıların bizim için özel anlamları oluyor. Sevdiğimiz birinden hediye ya da bir hatıra gibi..

Takı konusunda bende takıp takıştırmayı çok sevenlerdenim. Daha çok sade, düz tasarımları tercih etsem de her zaman gümüş ya da altın ürünleri tercih edebiliyorum. Diğer türlü olanlar çoğumuzda olabildiği gibi bende de alerji yapabiliyor. Birden fazla gümüş küpe, kolye ya da bileklik takmayı seviyorum. Yeni takı alışverişimi de yamachigold.com sitesi üzerinden yaptım. Birden fazla bileklik takmayı sevdiğim için ben bileğimde olan ve hiç çıkarmadığım bilekliklerimin yanına bir yenisini ekledim. Yine bahsettiğim gibi sade bir tasarım tercih ettim. Ürün 925 ayar gümüş ve altın kaplama. İncelemek isterseniz linkini size aşağıda bırakıyorum. yamachigold.com/gumus-bileklik

yamachigold.com web sitesinden sizlerde güvenerek takı alışverişi yapabilirsiniz. Siparişinizi verdikten kısa süre sonra çok güzel paketlenerek size ulaştırılıyor. 

İyi günler dilerim.

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum


  1. hello dear sir/madam
    I read your blog yamachigold.com alışveriş deneyimimfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    Packers And Movers Bangalore
    Packers And Movers Chennai
    Packers And Movers Bangalore
    Professional Movers and Packers hyderabad

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...