Dökülme Problemi Yaşayan Yağlı Saçlar İçin Şampuan | Thalia Lavanta Özlü Bakım Şampuanı

02 Haziran

Merhabalar
Maalesef saçlarımla çok fazla uğraşıyorum. Sebebi neredeyse tüm kötü özellik saçlarımda mevcut.
Çabuk yağlanıyor neredeyse her gün yıkıyorum bunun üstüne birde dökülme problemi de yaşıyorum.
Thalia bu şampuanı tam benim sorunlarıma yönelik bir şampuan oldu.
Yorumlarımı merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz.
Keyifli okumalar ..

Thalia Saç Dökülmesine Karşı Etkili Lavanta Özlü Bakım Şampuanı


Thalia Saç Dökülmesine Karşı Etkili Lavanta Özlü Bakım Şampuanı;
Dökülme problemi yaşayan yağlı saçlar için.
% 100 bitki ekstrelerinden oluşuyor.
Vaadleri ;
Kullanımınız sonrasında saçlarınızdaki ve saç derinizdeki fazla yağlanmayı ortada kaldırır saçlarınız daha sağlıklı ve parlak olur.
İçeriğindeki yoğun Lavanta Ektresi sayesinde saç derisinin yağ dengesinin koruyarak, saça canlılık ve dolgunluk kazandırır.

Thalia Saç Dökülmesine Karşı Etkili Lavanta Özlü Bakım Şampuanı

Yorumlarım ise;
Saçlarınızı yıkadıktan sonra saçlarınız miss gibi lavanta kokuyor.
Hatta duştan sonra banyoya bile lavanta kokusu siniyor.
Yağlanma sorunuma tamamen çare oldu diyemem.
2. gün yine saçlarım yağlı görüntüsüne dönüyor. 

Kulanırken her 2 günde bir uygulamanız öneriliyor. En az 5 dakika saçta bekletip, bu sırada emilimin artırılması için saça masaj yapmanız ve ardından ılık su ile durulamasınız. Saç dökülmesine karşı olumlu sonuç alabilmek için düzenli kullanılması tavsiye ediliyor.
Ben düzenli bir şekilde kullandım fakat dökülme sorunuma da çözüm olmadı.

Ürünün boyutu küçük olması ve çabucak bitmeside benim için eksi bir yanı.

Thalia Saç Dökülmesine Karşı Etkili Lavanta Özlü Bakım Şampuanı İçeriği

Fiyatı : 15.00 TL (300ml)
Satın almak yada incelemek için aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.
Ayrıca internette okuduğuma göre aktarlarda da Thalia ürünlerini bulabiliyorsunuz.


Yazımı okuduktan sonra resmine tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...