Flormar Bohemian Dream Serisinden ColorLine ( Renkli Eyeliner )

23 Haziran

Merhabalar
Yazın siyah eyelinerlara veda edenlerden misiniz ? Renkleri göz makyajınızda kullanmayı sevenlerin seveceği bir yazı ile karşınızdayım.
Flormar geçtiğimiz günlerde ' Bohemian Dream ' serisini piyasa sundu. Bu seri daha çok yaz makyajlarını düşünerek çıkarılmış bir seri. Bugünkü yazıda da bu seride bulunan 2 farklı renkte ColorLinelarından sizlere bahsetmek istiyorum.



3 rengi mevcut. 
Mavi - turkuaz - yeşil renkleri var.
Bende ki 2 rengi : 04-Flower Guitat(Turkuaz),  05-Feel By The Moon(Mavi)



Su/jel bazlı formülü var.
Metalik görünümü var. İçerisinde ufak ufak ışıltılar var.
Fırçası ince uygulaması kolay.



Su/jel bazlı formülü var dedim ama sürdükten kısa süre sonra kuruyup sabitleniyor.
Pigmentasyonları gayet iyi tek kat uygulama yeterli oluyor. Kalıcılıklarını da beğendim.



Gül kokuyor ürün bu eyelinerda bir artı mı bilemedim :/

Flormar ColorLine ( Renkli Eyeliner ) fiyatı 15.90TL.
Benim favorimi soracak olursanız ben bu yaz yeşil eyelinerlara takmış durumdayım. O rengine de mutlaka bakın derim.
Colorliner - Kolay uygulanan pürüzsüz ve kalıcı renkler
Colorliner - Kolay uygulanan pürüzsüz ve kalıcı renkler

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...