Yves Rocher Yoğun Nemlendirici Parlak Kalem Ruj

21 Haziran

Merhabalar 
Kısa zaman önce Yves Rocher'nin yaza merhaba etkinliğine katılmıştım ve detaylarını sizinle paylaşmıştım. O gün bizlerle yeni ürünlerini tanıştırdılar. Bunlardan en çok ilgime çeken kalem rujlar olmuştu. Bugünkü yazımda da bende olan 2 renginden sizlere bahsedeceğim.
                        Keyifli okumalar..                        



Yves Rocher Yoğun Nemlendirici Parlak Kalem Ruj serisinde toplam 6 renk mevcut.
Etkinlikte biz 5 rengini görmüştük. Sitede bir renginin daha olduğunu gördüm.

                                     

Rujlar kalem formunda. Altından çevirilerek açılıp - kapanıyor.
Kalemtıraş gerektirmemesi en büyük artılarından bence. 
Ambalaj olarakta sağlam kapağının çantanızda açılma riski yok.


Bende 2 rengi mevcut.
Rose Sorbet ( Tatlı Pembe ) - Beige Nacre ( Sedefli Bej )
Biri çok doğal, diğeride oldukça yaza uygun diğerine göre daha belirgin bir renk.



Yves Rocher Yoğun Nemlendirici Parlak Kalem Rujlar adından da anlaşılacağı gibi dudağa fazlaca nemlendiriyor. Altına herhangi bir nemlendirici sürmenize kesinlikle gerek kalmıyor. 
Kalıcılığı ve pigmentasyonu beni şaşırttı. Lipbalm gibi ürünler olacaklarını düşündüm. Rengi belli belirsiz olan, kalıcılıkları da max. 1 saat olur diye düşünmüştüm.
Bir renk zaten belli belirsiz onun pigmentasyonu hakkında birşey diyemiyorum.
Pempe renginde ilk sürüşte rengini elde edebiliyorsunuz. Kalıcılıkları da birşey yemez içmez iseniz 2-3 saat dudakta duruyor.



2 renkte oldukça parlak yapıda.


Ürünlerin dudakta duruşları resimde gördüğünüz gibi.
Beige Nacre ( Sedefli Bej ) daha doğal duran bir renk. Neredeyse benim dudak rengimi hiç değiştirmedi. İçesinde ışıltılar var. Bundan dolay dudağımı sadece nemlendirip ışıltı,parlaklık verdi.
Tek başına da bir rujun üzerine de uygulayabilirsiniz.

Rose Sorbet ( Tatlı Pembe ) adı gibi çok tatlı bir pembe. Yazın severek kullanacağım bir renk.



Yves Rocher Yoğun Nemlendirici Parlak Kalem Ruj fiyatı 37.90 TL. Şu an sitede deneme fiyatı geçerli. % 21 indirimli satılıyor. İndirimli fiyatı 29.90 TL.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...