Avon Top Allık ~ Face Pearls

01 Aralık





İyi günleeer :)
Bu ürünü çok öncelerde allık merakım olduğu zamanlarda bronz allıkların kendime daha çok yakıştığını karar vermeden önce almıştım herhalde :)






Bu allığı daha yüzümde daha doğal görüntüler elde etmek istediğimde kullanıyorum. Rengi yok gibi birşey hafif ışıltılar veriyor. Işıltı olmasın bir diğer avantajı hem allık hemde aydınlatıcı olarakta kullanabiliyorsunuz. Allığı ben içindeki sünger ile değilde fırça ile kullanıyorum böyle daha iyi sonuçlar aldığımı düşünüyorum. 





Üstünde bir kaç kat geçtikten sonra anca çok hafif pembelik elde edebilirsiniz. Kalıcılığıda orta seviyede.
Dediğim gibi bronz tonlarda allıkları daha çok seviyorum ama bazen sıkıldığımda daha doğal bir görüntü elde etmek istediğimde kullandığım bir allık. 

        


ÜRÜN 2 KAT UYGULANDIĞINDA


ÜRÜN 3 KAT UYGULANDIĞINDA


Resimlerden görüldüğü gibi bir kaç kullanmanız gerekiyor iyi sonuçlar alabilmeniz için. Tekrar söylüyorum doğal görünümü elde etmek isteyenler için doğru bir allık olabilir.
Ürünü fiyatı katalogda en son gördüğümde 40 tl idi indirimli zamanlarına denk gelirseniz 20-25 tl arası alabilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...