Essence Get Big Lashes Triple 3 Black Mascara

30 Aralık

İyi günler herkese ! :)




Bu maskaranın essence de çok uzun zaman önce kampanyası vardı ikili olarak hiç denk gelememiştim nasıl içime oturduysa bir gün gezerken şans eseri denk geldim ve aldım :)



Rimelin vaad ettikleri aslında 3 kat daha siyah kirpikler, uzunluk ve ekstra hacim. Renk konusunda harika, benim kirpiklerim zaten çok kısa değil ama uzunluk konusunda da çok sevdim fakat hacim konusunda sınıfta kaldı diyebilirim. Öyle hacim beklentiniz varsa bu ürüne yönelmeyin sakın. Bence günlük hayatta kullanıma çok uygun bir rimel. 

Ayrıca bu rimel kirpikleri birbirine yapıştırma gibi bir sorunu hiç yok. Gün içerisinde herhangi bir buluşma yapmıyor ve çıkarımı da çok rahat oluyor. Fiyatı tek başına 7 tl idi fakat dediğim gibi ben ikisini 7 tl falan almıştım yakında siyah olanında yazısını yazacağım :)





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...