Lush Snow Fairy Duş Jeli

23 Aralık





İyi günler, sevgili okuyucularım !

Bugün gerçekten çok popüler olan Lush Snow Fairy duş jelinin incelemesini yapacağım size :)





Öncelikle şunu söylemek istiyorum Snow Fairy Duş Jeli Lush'ın en çok satan ürünleri arasında. Böyle olunca bende daha da merak arttı ve zaten daha öncede çok okumuştum yazılarını ve bir alışverişimde önce denemek için testerini aldım. Her kokunun her tende duruşu farklıdır diye düşünürüm ve imkanım varsa her zaman önce testerını alır dener öyle alırım. Ki bu üründe böyle alarak kokusuna aşık olduğum bir ürün oldu :)



Kokusu tam bir pamuk şekeri gibi harika ötesi . Ama tabiki tatlı şekerli kokuları sevmeyen biri kesinlikle almamalı :)
Şişe de hafif ışıltılar var biraz dibe çökmüş oluyor bu ışıltılara şişenin sonlarında denk gelebilirsiniz.
Kalıcılığı orta seviyede denilebilir akşam duş alıp yattığınızda sabah kokusunu alabiliyorsunuz.
Tabi kötü bir yanı sadece noele özel çıkan bir seri. Eğer olur da beğenirseniz stok yapmanız gerekebilir :)
Fiyatına gelirsek çeşitli boyları var : 100 gr - 18,0 TL
                                                             250 gr - 36,0 TL
                                                            500 gr - 54,0 TL

Ayrıca aynı serinin Snow Fairy Sparkle adında masaj yağı var. İçerisinde ki yağ özleriyle cildi nemlendiriyor ve yine cilde ışıltı katıyor bir bakmanızı tavsiye ederim :) Onunda fiyatı 23 TL. 



18

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Lush tan Flying Fox kesinlikle benim için vazgeçilmezdi ancak bu posttan sonra Lush Snow Fairy deneyeceğim:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisiniz ama acele edin dediğim gibi bu seri sadece yeniyıla özel kalkması yakındır :)

      Sil
    2. Bugün Cevahir Lushtan alacağım canım teşekkürler çok öpüyorum

      Sil
    3. bende ordan almıştım en son vardı umarım kalmıstır canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...