Essence ~ All-İn-One BB Krem

04 Eylül

Merhabalar 

Yazın fondötenler yerine BB ~ CC kremler tercih ediyorum. 
Hal böyle olunca da elimde bulunan Essence markasının BB kremini sizin için incelemek istedim.



Elimde ki rengi 3 numara ve en koyu rengi. Cildime aşırı aşırı koyu geldi.
Çok fazla kullanamasam da yorumlarımı sizinle paylaşmak istedim.

Essence açıklamasında; 'Sağlıklı bir görünüş, daha az belli kusurlar, pürüzsüz, canlı ve nemli bir cilt,  gözenekleri tıkamaz.' 
Yerine getiriyor mu ?

Kapatıcılığı hiç yok gibi.
Yağlı ciltler sevmeyebilir parlama sorunu yaratıyor.
Benim için tek artıları SPF30 içermesi ve parfüm içermemesi.
Gratisler ve Rossmann mağazalarının Essence Standlarında bulabilirsiniz.
Aman alırken renk tonunu iyi şeçin !
Fiyatı uygun. 10 TL civarı diye hatırlıyorum.

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan izleyiciler kısmından takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.


 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...