Günün Ojesi ~ Siyah'a Biraz Renk Kattım #5

28 Ocak

Merhabalar
Günün Ojesi yazısında bugün tırnaklarımın hepsini aslında siyah sürmüştüm.
Birden çok kasvetli geldi ve renk katmak istedim.

Renk katmak isterken Flormar'ın yeni serisi yardımıma koştu. 
Bu seriyi çok beğendim. Hemen tırnakları bambaşka havaya sokuyor.


Kullandığım 2 ojede Flormar markasının. 
Siyah olan 313 numarası. 
Bu siyah ojem bitmek üzere. Ama bitince tekrar bunu almayacağım. Flormarın çoğu ojesini seviyorum ama bu siyah hiç kalıcı değil ve rengi 2. katta çok yoğun sürdüğümde elde edebiliyorum.
Baş parmak ve yüzük parmağımda kullandığım oje ise Flormar'ın yeni serisi olan Feather Look serisinden. F01 numarası.
Bu seride de 2-3. katta bu resimde ki görüntüyü elde edebiliyorsunuz.

Siz nasıl buldunuz ? Yorumlarınız benim için çok değerli !

Ayrıca yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...