Rimmel London ~ Exaggerate Waterproof Eye Definer | #261 NOIR |

18 Eylül

Rimmel London markasının ürünlerini genel olarak fiyatlarına göre başarılı bulurum.
Bir Watsons ziyaretimde de bu kalemini alıp denemek istedim. 
İnstagram da bu kalemi aldığım alışveriş fotoğrafımı paylaşmıştım. Kimi olumlu kimi de olumsuz yorumlarda bulunmuştu.
Bende uzun zamandır denedim ve kendi yorumlarımı şimdi sizinle paylaşacağım.


Asansörlü bir kalem.

Kalemin ucu size kalın gelemeye başladığında arka kısmında hemen açmak için aplikatörü bulunuyor.
Bunu çok pratik ve başarılı buldum.
Rengi Noir. Noir Fransızca da siyah anlamına geliyor.
Ama kömür karası bir siyah değil. 
Ayrıca Parlak duruşlu da değil.
Uygulama sırasında yumuşak bir yapıya sahip. Kalemi sürerken kendiliğinden kayıyor zaten.
Arkasında ki sünger aplikatörü ile düz eyeliner çekemeyenler bile güzel bir görüntü elde edebilir.
Gelişi güzel gözünüze çizgi çekin ve sonra sünger yardımı ile dağıtın. Doğal buğulu bir göz makyajı 
elde edebilirsiniz.
Eyeliner yada göz altına uygulamada kalıcılığı çok çok iyi.
11-12 gibi evden çıktığımda aksam 6 da geldiğimde hiçbi akma bulaşma yapmamıştı.
Ki yağlı bir göz kapağına sahibim bu kalıcılığını çok beğendim.
Waterproof kelimesinin hakkını veriyor !
Fakat göz içinde kalıcılığı hiç yok. Yarım saate hiçbirşey kalmıyor.
Rimmel London markası tam bir bütçe dostu.
Bu kalemi 12TL gibi bir fiyata almıştım.
Merak edenler Watsons Mağazalarında bulabilir.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...