Bitenler & Çöpe Gidenler #6

25 Şubat

Merhabalar
En sevdiğiniz yazı dizisi ile karşınızdayım.
Son zamanlarda Özlem neler bitirmiş hadi bakalım :)




Baya bir ürün birikmiş ne zamandır fırsat bulamadım bu yazıyı yazmaya.
Çok uzun olmasını istemiyorum. Uzun yazıları sıkıcı buluyorum o yüzden bu yazıyı ikiye böleceğim.

Öncelikle saç ürünleri ile başlamak istiyorum.


Pantene Aqua Light Şampuan & Saç Bakım Kürü :
İnce telli saçlar için olan serisi.
Saçlarınızı ağırlaştırma yapmadan temizleyip bakım yapıyor.
Şampuanın kokusu muhteşem.
Genel olarak memnun kaldığım bir seri fırsat buldukça tekrar alırım.

Schwarzkopf Gliss ~ Million Gloss Şampuan:

Bu şampuanın kokusu hala burnumda. Çok sevmiştim. Yalnız ağır bir kokusu vardı belki sevmeyenler olabilir. 
Ama vaad ettiklerini ben göremedim. Üstüne saçımı daha da yağlandırmıştı o yüzden tekrar almam.

Avon ~ Çocuklar için Saç Açıcı Sprey:

Zor taranan saçlar için kurtarıcı bir ürün.
Benim çok dolaşan saçlarım yoktur ama uçlara bir fıs sıkmam bile tarama işlemimi aşırı kolaylaştırıyor.
Kesinlikle tavsiye ederim. Yalnız saç diplerini uygulamaktan kaçının öyle uygularsanız yağlanmayı hızlandırıyor !

Yves Rocher ~ Kuru Saçlar İçin Besleyici ve Onarıcı Durulanmayan Bakım Kremi:

Bu ürünü 3. kez bitirişim.
Severek kullanıyorum. Herhangi bir indirimde yine alabilirim.
Kokusu muhteşem. 

Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor Yoğun Onarıcı Saç Bakım Maskesi:

Benim için sınıfta kalan bir ürün oldu.
Saçıma herhangi bir bakım yaptığını hissetmedim. Bir daha almam bu yüzden de.

Saç ürünleri bu kadar. Şimdi bitirdiğim vücut ürünlerinde sıra..


Watsons Strawberry & Raspberry Duş Jeli:
Bu duş jelini ailecek severek bitirdik.
Yazısını yazmaya fırsat bulamadan bitti hatta :)
Yoğun bir kokusu vardı ama maalesef kalıcı değildi.

Madame Coco Vücut Spreyi ( Vanille de Madagascar ):
Vanilya kokulu bir vücut spreyi
Vanilya aşıkları kesinlikle çok sevecektir.
Kalıcılığı orta. Orta fiyatlı bir ürün. 
Madame Coco spreylerinden şimdi aklım Göcek kokusunda :)

Faberlic Souvenir Duş Jeli :
Kokusuna doyamadan bitti :(
Çok güzel çok hafif bir kokusu vardı. Kalıcılığı da fena değildi.
Ambalajı çok küçük olmasını hiç sevmedim. Aşkımız yarım kaldı :) 
Faberlic ürünlerini alma şansınız varsa bu duş jelini deneyin derim.

Yves Rocher Organik Vanilyalı Vücut Losyonu:
Gene vanilya gene ben :)
Vanilya aşkım bitmez benim. Bu ürünü de çok severek kullandım.
Nemlendirmesini kalıcılığını çok seviyorum.
Ama içeriğinde paraben türevlerini içermesinden dolayı artık yollarımızı ayırıyorum :(

Makyaj malzemelerinden bitirince ayrı mutlu oluyorum. Bu sıralar bir deneme boyu birde normal boy fondöten bitirmişim.




Avon ~ Ideal Flawless Mat Köpük Fondöten:

Bu föndetenin küçük boyu vardı.
Onu bitirmişim. Büyük boyu da elimde var oda neredeyse bitmek üzere.
Yağlı ve karma ciltlerin çok seveceği bir fondöten çünkü mat bir bitiş sağlıyor.

Yves Rocher Pure Light Fondöten:
2. şişemi de bitirmiş bulunuyorum.
Aşırı hafif ve doğal duran bir fondöten.
İndirim sırasında ve elimde ki ürünler bitince yeniden kesinlikle alırım.
Ayrıntılı yazım için  ozlemindunyasindan.blogspot.com.tr/2013/12/yves-rocher-pure-light-fondoten-beige.html

Yazının devamını yarın yayınlayacağım. Merak ediyorsanız beklemede kalın :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...