Günün ojesi #8 ~ Şeker Tırnaklar

28 Şubat

Merhabalar
Günün ojesini merak ediyorsanız 
yazının içinde hangi renkleri kullandığımı bulabilirsiniz.



Tırnaklarımı kısa süre önce bir anda kafam esti ve kestim.
Aslında çok güzel uzamışlardı.
Olsun biraz kendine gelmiş oldular güzel bakım yaptım ve tekrardan oje sürmeye başladım.


Bu günde biraz renkli tırnaklar oldu.
Aslında önce kırık beyaz gibi bir renk sürüp doğal bir görüntü istedim.
Sabah kalktığımda değiştirmek istedim sil baştan yapmak yerine renklendirdim.



Kullandığım ojeler :
Zeminde Flormar Optik Beyazlatıcısı var. 3 kat uygulanmış hali.
Üstüne Golden Rose Jolly Jewels serisinden 115 rengi var.
Yoğun olarak tek katta resimdeki görüntüyü elde ettim.



Siz günün ojesini nasıl buldunuz ?
Yorumlarınız benim için çok değerli :)

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...