Bitenler & Çöpe Gidenler #9

17 Haziran

Merhabalar 
Son zamanlarda ki bitirdiğim yada bitiremeden çöpe attığım ürünleri bu yazımda sizlerle paylaştım.
Merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz.
Keyifli okumalar..





Her yazımda çeşit çeşit şampuanlar görüyorsunuz. Bu yazımda da bitirdiğim şampuanlar;



Thalia Saç Dökülmesine Karşı Bitkisel Şampuan ( Lavanta Özlü ):
Kokusuna bayılarak kullandığım bir şampuandı. Fakat vaadlerini yerine getirmediği için tekrar tercih edeceğim bir ürün değil.

Biopoint - Yaşlanma Belirtilerine Karşı Şampuan:
Bu şampuanı bitirmek biraz eziyet oldu bizim için. Bizim için diyorum çünkü aileden kimse sevemedi. Kullandığınız zaman saçlarınızı aşırı karıştırıyor ve taramak imkansız oluyor. Mutlaka saç kremi de kullanmanız gerekiyor. Saçlarımda da herhangi artı bir etkisini göremedim.

Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Şampuanı:
Pantene kokusunu seven biriyim :) Ama bu şampuanı yağlı saçların çok seveceğini düşünmüyorum.

Schwarzkopf Gliss ~ Million Gloss Şampuan:
Bu şampuanın kendine has bir kokusu var. Saçlarda ağır parfümsü kokulardan hoşlanmıyorsanız kesinlikle tercih etmeyin. Ayrıca yağlı saçlara sahipseniz pek sevemeyeceksiniz. Asıl vaadi olan parlaklık verme olayını neredeyse 3 kutu bitirdim hala göremedim.


Blogumu takip edenler bilir saçlarıma evde kendim keratin bakımı yaptım. Bu ürünlerde bitenler yazısında yerini aldı. Keratin bakımında bu yazımda bahsetmek istemiyorum çünkü oldukça ayrıntılı bir yazı yazmıştım okumak isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.



Yves Rocher Organik Vanilya EDT:
Tam bir vanilya aşığıyım ! Yaz - kış her zaman bıkmadan kullanabilirim.
Çok vanilya kokusu denedim ama içlerinde midemi bulandırmayan, başımı ağrıtmayan Yves Rocher markasının EDT'si oldu. Sizde vanilya kokularını seviyorsanız şans verebilirsiniz.

Avon Miami Party Body Mist:
Kalıcılığı ile beni şaşırtan bir ürün oldu. Kokusu da yaza uygun.



KARLİNE A++ Susuz Manikür & Pedikür:
Susuz uygulanan bu setler oldukça pratik. 5 dk ya el & ayak bakımınızı tamamlayabiliyorsunuz.



Flormar LipBalm (Apple Balm):
Kışın makyaj çantamın demirbaşıydı. Renksiz oluşu, elma tadı ve güzel nemlendirmesiyle favorilerim arasında.

Procsin El Kremi:
Sıradan bir el kreminden ayıran güneş koruma özelliğinin olması.
Keşke kışın değilde yazın kullansaymışım diyorum kendime :)

Şampuanlardan sonra her bitenler yazısında olan pamuklar.
Bu seferde Fresh'n Soft markasının bitirmişim. Tekrar tekrar alırım.



Yves Rocher Duş Jeli (Florida Portakalı):
Paraben içermemesi en sevdiği yanı. Portakallı olanın kokusu hoş. Fakat kalıcı değiller.
Sizin için kalıcılığı önemli değil, temizlemesi ve içeriği önemliyse bakabilirsiniz.

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada:
Garnierin en sevdiğim ürünü diyebilirim. Oldukça pratik bir ürün. 3 çeşit kullanım alanı var. Temizleme - Peeling - Maske. Uygulama sonrası cildinizin temizlediğini ve ferahladığını hissediyorsunuz.

Ziaja Sensitive Skin Micellar Water:
İçeriği temiz makyajını güzelce çıkaracak bir temizleyici arayışında iseniz size güzel bir öneri olabilir. Çok severek kullandım kullandığım süre boyuncada herhangi bir sorun yaşamadım.



Procsin Blue Anemone Yüz Kremi:
En sona çöpe giden bir ürünü bıraktım. Bu kremi cildime sürdüğüm an cildimi çok tuhaf kapladığını ve bir türlü emilmediğini hissetim. Yoğun bir kokusu var. Bir türlü sevemedim ve cildime hiç iyi gelmediğini farkettim.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...