Dermalogica ile Cilt Temizliğim

08 Haziran

Merhabalar
Dermalogica sosyal medya hesaplarında çokça gördüğüm ve merak ettiğim bir markaydı. Çünkü sorunlu ve hassas bir cilde sahibim cilt bakımı dediğinizde akan sular duruyor benim için. #güzelliğimizannemizden etkinliğinde de denememiz için seyahat boy bir set yollamışlardı. Denemem için çok iyi bir fırsat oldu. Hadi şimdi yorumlarıma geçelim, keyifli okumalar ..



Dermalogica'yı ilk kez duyanlar için kısaca bahsetmek gerekirse;
Hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir firma.
1 numaralı odak noktaları cilt sağlığı.
Dermalogica ürünleri de sabun, yağ, yağ asitleri,hayvani ürünler, suni renklendirici, kurutucu alkol kullanılmıyor.

Etkinlikten gelen seyahat boy Dermalogica ürünleri benim için çok iyi oldu. Çeşme tatilimde hemen yanıma aldım. Düzenli olarak sürekli uyguladım. 



Set içerisinde temizleyici, nemlendirici ve microfoliant peeling ürünlerinden oluşuyordu.

Temizleyicisi, Special Cleansing Gel (30 ml )



Tüm cilt tipleri için uygun. 
Gel kıvamında elinize az miktarda alıp su ile köpürtüp cildinize uyguluyorsunuz.
Amacı cildinizin doğal nem dengesine zarar vermeden cildinizde oluşan birikintileri temizlemek.
Ne kadar cildim karma olsada cildimi kurutan temizliyicilerden nefret ediyorum. O yüzden bu ürünü sevdim.
Temizlemesi ve ardından bıraktığı ferahlama hissi güzel.
Kokusunu çok sevdiğim söylenemez :)


 Special Cleansing Gel İçerik

Yalnız yukarıda genel olarak Dermalogica bahsederken içermediği şeylerden bahsetmiştim. Temizleyicisinin içeriğinde SLS, paraben türevleri mevcut.

Nemlendiricisi, Pure Light ( 10 ml )




Tam benim ihtiyacım olan bir nemlendirici diyebilirim vaadlerine bakınca.
Vaadleri, yüzeydeki hücrelerin atılmasını sağlayarak cilt tonunu düzenler koyu lekelerin azalmasına yardımcı olur.
Etkili oldu mu ? Çene bölgemde olan koyu kahverengi lekeler üzerinde wow bir etki gözlemlemedim. Ama biraz daha görünüm yatıştırdığını söyleyebilirim.
Nemlendirmesini, sürdükten hemen sonra emilmesini, cildi ferahlatmasını ve spf 50 içermesini sevdim.
Nemlendiricinin kokusunu çok beğendim bu arada fresh bir kokusu var.

En son üründe Daily Microfoliant, ( 13 gr )



Toz yapıda bir ürün. 
Amacı, mikro düzeyde eksfoliasyon gerçekleştirerek ciltte anında yumuşak ve parlak bir görünüm sağlamak. Ayrıca cildinizi pürüzsüzleştirir ve kirlerden arındırır.
Dediğim gibi toz yapıda bir ürün elinize bir miktar döküp su ile nemlendirip cildinize uyguluyorsunuz. 1 dk kadar masaj yaptıktan sonra duruluyorsunuz. Uygulama sonra cildimde bıraktığı yumuşak hissi ve aydınlanmayı gerçekten farkedilir gibiydi.


Daily Microfoliant İçerik
Bu ürünün içeriğinde de Talc ve Paraben türevleri var.

Genel olarak setteki her ürünü beğendim. Çene ve alın bölgemde olan koyu kahverengi lekelerin görünümünü azaltması beni çok sevindirdi.


Yalnız Dermalogica ürünleri her bütçeye hitap etmeyebilir.


Temizleyicisi, Special Cleansing Gel (250 ml ) yaklaşık 150 TL.
Nemlendiricisi, Pure Light ( 50 ml ) yaklaşık 300 TL.
Daily Microfoliant, (75 gr ) yaklaşık 250 TL.
Fiyatları internet araştırmama göre bu şekilde. Almak tamamen tercih ve bütçe meselesi tabiki. Bende ki etkileri ve yorumlarım bu şekildeydi umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.

~~~~

Yazımı okuduktan sonra resmine tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ben de oil free matte diye bi kremini kullaniyorum aknelerle savasirken cildi nemlendiren ve en yagli fondoteni kullansaniz da cildinizin yaglanmasini engelleyen bi urun fiyati pahali 270 tl civari ama gercekten ise yariyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...