Ezgi Mola'nın Cilt Bakımında Tercihi : Oriflame Optimals

29 Haziran

Merhabalar
Ezgi Mola'nın pürüzsüz cildinin sırrını merak ediyor musunuz? Hemde ürünlerin fiyatları oldukça uygun. Merak ediyorsanız okumaya devam edebilirsiniz. 
Keyifli okumalar..


Oriflame kısa zaman önce Ezgi Mola'nın #GüvendiğimO dediği ürünleri bizlerle paylaşmıştı. Makyaj ürünlerinin yazısını yazmıştım. Oriflame The On Serisi Makyaj Ürünleri
Bugünkü yazımda da cilt bakım ürünlerine yer vereceğim.

*Öncelikle benim cildim karmadan yağlıya dönük ürünler hakkında yorumlarım bu cilt tipi için olacaktır.

OPTİMAS SERİSİ İLE TEMİZLEME

Doğal özler ve gelişmiş teknolojiyle formülize edilen Optimals serisi içeriğindeki İsveç Yaban Mersini özleriyle her seferinde daha yenilenmiş hissedilmesini sağlıyor.

Cildinizde oluşan kiri ve makyajı köpüren temizleme jeli ile temizleyebiliyorsunuz.
Kötü bir kokusu yok. Pompalı şişe olması çok güzel olmuş. 2 pompa temizleme için yeterli oluyor.
Ayrıca sivilcelenmeye meyilli cildim. Herhangi bir sivilce oluşumuna yol açmadı aksine daha da azalttı sivilcilerimi.

Temizleme adımından sonra Optimals Dengeleyici Tonik ile tüm cildimi siliyorum. Tüm birikim ve makyaj kalıntılarını giderilmesini sağlıyor. Temizlemeden sonra pamukta çok kalıntı gördüğünü görmedim. 
Ve burun kenarlarımı biraz yaktı.


OPTİMAS SERİSİ İLE NEMLENDİRME

Temizleme ve tonik uygulamasından sonra cilde ihtiyacı olan nemi vermek için nemlendirici uygulaması şart. Bunun için Optimals serisinde gündüz ve gece olmak üzere 2 adet nemlendirici bulunuyor.
Nem vermeleri oldukça başarılı ve hafif yapıda ürünler.
Aktif bileşen Oksijen ile cildin nefes almasına yardımcı oluyor. Böylece cildin canlılığı artıyor ve cilt taze ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. 

Göz kremigözlerinizi nemlendirir, enerji verir, şişlikleri gözle görülür bir şekilde azaltır ve koyu halkaların görünümünü hafifletmeye yardımcı olur gibi vaadleri var. 
Benim göz çevremde herhangi bir sorunum yok Allah'a şükür.Benim için gözlerime ağırlık yapmadan, gözlerimi yakmadan nemlendirsin yeter diyorum her zaman.Bu konuda bu krem ihtiyaçlarımı karşıladı.

Eksi yanıda SPF faktörü içermemesi.

*İçeriğe dikkat edenler için nemlendiricilerde paraben türevleri ve alkol içeriyor.



Ezgi Mola'nın cildinin sırrı bunlar! 
Seride favorilerimi soracak olursanız temizleme köpüğü ve göz kremi.
Sizde Oriflame ürünlerini incelemek isterseniz Oriflame kataloğunu inceleyebilirsiniz.



~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...