Derma|e Very Clear Moisturizer | Akne Problemi Olan Ciltler İçin Nemlendirici Krem

30 Eylül

Merhabalar
İnstagram takip ediyorsanız mutlaka biliyorsunuzdur. 
Sivilce tedavisine başladım!
Tedavim süresince kullandığım nemlendiriciden sizlere bahsetmek istiyorum
Dermae markasının Very Clear serisine ait nemlendiricisi hakkında yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz. Keyifli okumalar..


Öncelikle Very Clear serisi;
Özellikle akne problemi olan ciltler için derinlemesine temizleyici çay ağacı ve söğüt kabuğu ile formüle edilmiş.
Salisilik Asit, Çay Ağacı, Söğüt Kabuğu, Gül Ağacı, Lavanta ve Papatyadan oluşan, benzersiz "Anti-Akne Kompleksi" ile cilt bakım sistemine faydalar sunmakta.
Seride,
Temizleyici
Tonik
Peeling
Sivilce kurutucu
Nemlendirici bulunuyor.

Seride ki nemlendirici #güzelliğimizannemizden etkinliğinden hediye edildi bu sayede deneme şansım oldu.



Gelelim nemlendirici hakkında yorumlarıma,
Bu seri tam benim cildime uygun bir seri.
Çok çok az miktar alıyorum. Yoğun yapısı var fakat cildinize yedirirken aşırı ince bir yapıya dönüşüyor.



Az miktarda uygulamazsanız cildiniz zor emiyor ve yağlı bir görüntü oluşuyor.
Emilimi zor olduğu için ben sadece gece uygulamayı tercih ediyorum.
Koku hassasiyeti olanların çok seveceği bir ürün değil. Biraz keskin kokusu olan bir ürün ama cildiniz emdikten sonra kokuyu hissetmiyorsunuz.
Uyguladıktan hemen sonra sivilcelerim üstünde yanma hissi yaratıyor, bu da beni sevindiriyor açıkçası etki ettiğini düşünüyorum.
Ayrıca neden bilmiyorum bu kremi cildime uyguladığım zaman yüzümde terleme oluyor:/


Temiz içerikli bir ürün.

İçeriği:
Water (Aqua), Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Glycerin, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Salicylic Acid, Glyceryl Stearate, Lavandula Officinalis (Lavender) Essential Oil, Glyceryl Stearate SE, Glyceryl Stearate Citrate, Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil* (.1%), Aniba Rosaeodora (Rosewood) Wood Oil, Organic Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract* (.1%), Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Allantoin, Organic Aloe Barbadenisis Leaf Extract* (.1%), Salix Alba (Willow) Bark Extract, Cetearyl Glucoside, Polysorbate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

* İçeğinden gördüğünüz gibi yağ bazlı olmaması, su bazlı olması yağlı ve sivilceli ciltler için mükemmel.

Genel olarak;
Cildimin nem ihtiyacını karşılıyor, temiz içerikli bir ürün, kullandığım sürece cildimde olumsuz bir etki yapmadı.

Nemlendiricinin indirimsiz fiyatı 87 TL.
Online dermokozmetik satışı yapan sitelerde indirim ile daha uygun fiyata bulabilirsiniz.


~~~~

Yazımı okuduktan sonra aşağıda ki resime tıklayıp blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)



  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Bazı ürünler benim yüzümde de terleme yapıyor, böyle olmasını pek sevmiyorum tabi. Diğer bloglarda 'terleme yapıyor' diye bir ibare görmedim, tabi kişinin cilt yapısına göre değişir. Bu ürün bende de benzer bir etki gösterebilir. Bu yazıyı gördüğüm iyi oldu. vazgeçtim almaktan. Aynı marlanın başka bir nemlendiricisine bakayım en iyisi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...