Newold Hair Design'de Ombre Deneyimim

24 Eylül

Merhabalar 
Uzun zamandır bir değişiklik istiyordum. Hem saçlarımın uzunluğundan çok sıkılmıştım, hemde renginde değişiklikler istiyordum.
Bunu yazdan çıkarken yapmayı daha mantıklı buldum çünkü güneşten yıpranan saçlarımı da kestirmek iyi olacaktı. Kısacası sonbahara bakımlı saçlarla girmiş oldum.




Kuaför seçiminde de uzun zamandır instagram da takip ettiğim Newold Hair Design tercih ettim.
Yaptığı işleri uzun zamandır takip ettiğim için içim rahat bir şekilde saçlarımı emanet ettim.



Saçlarıma önce kesim, ardından ombre işlemi uygulandı.
Saçlarım daha ince ve hacimsiz olduğu için düz kesim modeli tercih edildi. 
Boya konusunda da uçlarda yoğun olacak şekilde bebek sarısı tonlarını tercih edildi.
Kullanılan boya ve bakım ürünleri Davines ve Marrakesh markasına aitti.

Sonuca gelirsek, tam istediğim gibi oldu! 
Boyanın yoğunluğu, rengi, renk geçişleri harikaydı.



Newold Hair Design bana baya uzak bir kuafördü ama iyi ki gitmişim diyorum. Etrafımda ki herkesten de olumlu tepkiler almak daha da güzel oldu:)

Tavsiye eder miyim sizlere?
KESİNLİKLE! 
Resimlerde sonuç ortada.

Sitesi: www.newoldhairdesign.com ve 
İnstagram hesabından: instagram.com/newoldhairdesign takip edip yaptıkları harikaları görebilir, iletişime geçebilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...