FLORMAR EYECATCHER DAZZLING SERİSİ FARLARI

26 Ocak

Flormar hız kesmeden koleksiyonlarına bir yenisini eklemeye devam ediyor!
Eye Catcher koleksiyonundan firma gönderisi ile elimde 3 tane farı vardı! Bir rengini de dayanamadım ve ben aldım:) Ve artık daha da vakit kaybetmeden sizlere yazısını yazmak istedim.
Keyifli okumalar..

Eyecatcher Dazzling Eyeshadow serisinde ki farlar,
8 renkten oluşuyor. Bende resimde gördüğünüz 4 rengi mevcut.
Pigmentleri yoğun! Tek sürüşte rengini çok rahat elde edebiliyorsunuz.
Farların içeresinde ışıltılar var. Bu ışıltılar sayesinde gün ışığında yansıma ile çok güzel renk oluyor.



Islak kullanıma uygun bu farlar. Fırçanızı azıcık ıslatıp uygularsanız sonucun daha da iyi olduğunu görebilirsiniz. Ayrıca ben bu yöntemle eyeliner olarakta kullanabiliyorum :)

Yalnız ambalajları biraz sıkıntı! Açmakta zorluk çekebiliyorsunuz ve bir anda tırnağın farın içinde olabiliyor :/


#01 | Close-Up
Seride ki en sevdiğim renk! Çok güzel bir kahve tonu.
Günlük hayatta çok rahat uygulayabileceğiniz, gün ışığında içerisinde ki ışıltılar ile renginin daha da güzel olduğu bir far.
Gördüğünüz yerde bir deneyin benden demesi!


#07 | Drama Queen
Gece makyajlarınıza çok yakışacak bir mavinin tonu! Ben günlük hayatta eyeliner olarak kullanmayı tercih ediyorum :)


#01 | Slow Motion
Beyaz içerisinde gümüş yansımalar bulunan bir renk. Göz pınarlarımı aydınlatmada son zamanlarda elimden düşmüyor, çok başarılı!


#04 | Boom Shot
Hiç mor tonlarında bir far kullanmam diyordum, ta ki böyle bir tonu ile karşılaşana kadar!
İçerisinde ki yansımalar ile çok güzel bir renk oluyor.

Aşağıda ki resimler de farların swatchlarını görebilirsiniz.



Seride toplam 8 ayrı renkte far bulunuyor. Bu yazımda 4 tanesini görmüş oldunuz :)
İndirimli fiyatı şu anda 9,90 TL
Online alışveriş için aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...