FLORMAR UP TO 7 DAYS SHINE & COLOR NAIL ENAMEL | 7 güne kadar parlak ve muhteşem renkli tırnaklar

07 Ocak

Merhabalar :)
Bugünkü yazıda Flormar'ın yeni ve 7 güne kadar tırnaklarda kalıcılık vaad eden  UP TO 7 DAYS SHINE & COLOR NAIL ENAMEL serisini yazının devamında inceledim.
Keyifli okumalar..


Up to 7 Days Shine & Color Nail Enamel Serisi,
UV lambası gerektirmeden 2 adımda jel görünümlü parlak tırnaklar sunuyor.
 7 güne kadar renk dayanıklılığı vaad ediyor.

Bu seride küçük kutularda satılıyor. Kutuda bir oje ve yanında seriye özel top coat bulunuyor.
Nasıl uygulamanız gerekiyor?
 Birinci adım olarak ojeyi 2 ince kat halinde sürdükten sonra, ikinci adımda ise ojenin üzerine UV Top Coat uyguluyorsunuz. 
Ojede top coat da hızlı kuruyor. 
Top coat uygulaması sonucunda pürüzsüz, parlak tırnaklarınız oluyor.


 İstenen etkinin sağlanabilmesi için iki ürünün birlikte kullanılması öneriliyor. Kesinlikle de öyle! Çünkü ben ilk uygulamam da vaktim azdı hemen ojeyi tek kat uygulayıp arkasından top coat uyguladım. Dayanıklığı çok az oldu. Son birde dediği gibi denedim. Bende çok rahat 5-6 gün dayandı. 
Burda da şu konuya değinmek isterim. Her gün duş alan biriyim. Buna rağmen dediğim gibi 5-6 gün bende etkisi sürdü.

Şöyle bir ipucu da vermek isterim. 
Ben bu seriden farklı ojelerim üstüne de bu seriye ait topcoat uyguladığımda aynı performansı gördüm1


Seriden bende 5 renk var.
Duruşlarını fotoğraflar da görebilirsiniz. Fotoğraflar da 2 kat oje bir kat topcoat uyguladım.


Favori rengimi soracak olursanız #033!

Seride ki ojelerin fiyatı şu anda www.flormar.com.tr 'de 4,90 TL.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ben de bu seriyi çok sevdim. Benim favorimde en son aldığım Blue Cobalt oldu.. ben blogumda 033 ve 05 numarayı yorumladım. İlginizi çekerse bloguma beklerim. Sevgiler www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...