The Body Shop Tea Tree Leke Giderici Jel

03 Ocak

2016' nın ilk yazısı ile herkese merhaba:)
Bir The Body Shop alışverişimde Tea Tree serisinden  Leke Çıkarıcı-Giderici Jelini farkettim.
Görevli bayanın çok çok övmesi üzerine de alıp denemek istedim.
Tea Tree | Çay Ağacı Serisi,
Yağlı ve lekeli ciltler için!
Ayrıca cildi kurutmadan bir hafta içinde gözle görülür sonuçlar vermeyi vaad ediyor.


Yaklaşık 3 haftadır düzenli olarak kullanıyorum.
Sıvı kıvamda bir ürün. 
Süngeri ile sadece lekelerinizin olduğu yere ince bir tabaka halinde sürüyorsunuz.
Sürdüğünüz bölgeyi kesinlikle kurutmuyor. 


Bir kaç dk. içerisinde cildiniz tarafından emiliyor.
Hoş bir kokusu var. İçerisinde organik çay ağacı yağıorganik kaynaklı bal ve beyaz söğüt ağacı ekstresi içeriyor.

Lekelerimde etkili oldu mu?
Neredeyse bitmek üzere ve ben lekelerimin üzerinde etkili olduğunu, lekeleri giderdiğini gözlemlemedim!

Ürün 34,90 TL. Merak ediyorsanız The Body Shop mağazalarında ve online satış sitesinde bulabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. selam, almanyada yasiyorum ve bu jel burdada var, fakat lekelere karsi satilmiyor. cildinde yeni bir sivilcenin geldigini fark ettigin vakit bu jeli kullanip sivilcenin cikmasini engelliyorsun..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...