Loreal Paris Infallible Matte Max Lipstick #007 Say My Name

07 Eylül

Herkese merhaba!
Loreal'in  Infallible Matte Max rujlarını çıktığından beri çok merak ediyordum. Gerek ambalajından, gerek mat rujlara duyduğum ilgiden dolayı...
Bir indirim sırasında en sevdiğim rengi olan kırmızı hemen almış sizlere de sosyal medyadan duyurmuştum. 
Bugünkü yazımda da yorumlarımı sizlere aktarmak istedim. Keyifli okumalar..



Loreal'in  Infallible Matte Max rujların;
Pudramsı yapısı var.
8 saat kalıcılık sağlayarak mat görünüşünü korumayı vaad ediyor. Hiç bir şey yemez içmezseniz tabiki 8 saat kalıyor. Ama 4 saat çok rahat duruyor. Birşey yedik içtikten sonra tazeleme ile günü bitirebilirsiniz.
Sünger aplikatörü diğer rujlardakinden biraz daha farklı. Sünger kısmı oldukça yumuşak. Ama ben bunu sevdim kolay bir uygulama sağlıyor.



Bende ki resimlerde gördüğünüz gibi kırmızı rengi. ( #007 Say My Name)

Toplamda 6 farklı renk seçeneği bulunuyor. Nude renkler, turuncular, kırmızılar, morlar...



Pigmentasyonu harika tek sürüşte elde edebiliyorum.

Yapıları diğer mat rujlara göre çok hafif neredeyse yokmuş hissi yaratıyor dudağınızda!
Ve diğer mat rujlar gibi çok iddialı durmuyor, çok doğal, mat ve pudramsı bir bitiş sağlıyor.


Ben Gratisten bir indirim sırasında 20 TL civarında bir fiyata aldığımı hatırlıyorum. L'Oreal'in bu serisini eğlenceli, yenilikçi bir ürün olduğunu düşünüyorum. Renkler güzel, kolay, yumuşak, ama aynı zamanda yoğun ve uzun kalıyor.




Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...